Monitoring functie: Yamah Promix 01

Hebben alle promixen dan last van dit euvel?
 
Als je m aanzet, en je hoort geen ruis op de outputs. Je ziet het meestal al al de niveaumeters die uitslaan zonder signaal.
 
Monitoring functie

Monitoring functie

Deze thread gaat nog steeds over de monitoring functie op een Promix01?

Je vindt alle uitleg hieromtrnd op p 20
van de "Getting Started.pdf" (Chapter 3: Basic Mixing Tutorial)

ff zoeken op de site van Yamaha en je hebt alle handleidingen in digitale vorm.

mvg

L
 
Origineel geplaatst door S-330
Ik heb net hetzelfde gehad met mijn Promix.
Wat je nodig hebt is een ADC service set 9PCS VR5122AO

Hierin zitten 9 SMD ic's PCM1760U, dit zijn je convertors. Ze zijn makkelijk zelf te vervangen als je thuis bent in vervangen van SMD ic's.
Je kan natuurlijk ook alleen de ic van het defecte kanaal vervangen, maar na een tijdje zal een andere het begeven, en kan je het apparaat weer openschroeven.

Let wel op, als je enkel vertrouwd bent met het "loodgietersolderen", laat het dan een servicecenter doen. Het zijn best wel fijne baantjes, die je snel van je printplaat rukt....

Hopelijk heb je er wat aan,

Als ik je nog verder kan helpen, laat het gerust weten!

Gr
Mark

woont er iemand in de buurt van amsterdam of die daar komt, om mij binnenkort eens op weg te helpen met mn net aangeschafte promix, voor de basis kneepjes en tips?

Alvast dank. De koffie staat al klaar (of het pilsje ;) )
 
...
Wat je nodig hebt is een ADC service set 9PCS VR5122AO...Hierin zitten 9 SMD ic's PCM1760U, dit zijn je convertors. Ze zijn makkelijk zelf te vervangen als je thuis bent in vervangen van SMD ic's...
Ik heb zojuist een ADC set besteld en ben van plan het zelf te gaan vervangen. Een instructie schijnt er niet bij te zitten, dus als iemand toevallig een technische handleiding van de ProMix heeft dan zou ik het graag vernemen :mega:
 
Back
Top