I love Techno 2004

Dj Urby

Ingeburgerd
Lid sinds
9 oktober 2004
Berichten
31
yoo,

Nog ietsje minder dan een maand en dan gaat I love techno 2004 van start :walker: .Cant hardly wait :P .Hier een lijstje van een paar dj's

-Dj Rush -Carl Cox -Richie Hawtin -FeliX Da HouseCat :okdan:
-Dave Clarke -Christian Varela -Justin Berkovi -Miss Kitten
-James Ruskin -Marco Bailey -Sven Väth -Steve Rachmad

Heb zowat de bekendste opgenoemd maar er zijn er nog meer *D
Voor meer informatie kijk op www.ilovetechno.be

Ik zal er zeker zijn :biertje:

Later
 
Origineel geplaatst door sander
VERGEET JE OORDOPPEN NIET!!!

Wijze woorden !!


Ben bang dat de gemiddelde ILT-ganger ignorant is en denkt tzal allemaal wel
oordoppen zijn voor mietjes hahhaaha
Totdat het suizen blijft....


:stupid
 
pfff... i love techno...
al jaren krijg je mij daar voor geen geld van de wereld naartoe

overrompeling van tmf kiddies en trance-gepeupel die ook s aan techno komen doen. over-marketed en plat-gesponsord door alle merken die zich hip willen voordoen aan t jonge volk maar in de verste verte nix met techno te maken hebben. uren aanschuiven voor om t even wat, en op 2 minuten tijd iedereen kwijt voor de rest van de nacht. tientallen dj's, maar hoeveel kan je r nu eigenlijk zien? je kan maar op één plaats tegelijk zijn hé. geef mij maar een nachtje beuken in de fuse of silo...


(nee, divi houdt niet echt van ILT :Z)
 
voor mij ook te ver en te grootschalig. Ik hoop er stiekem op dat een aantal artiesten binnenkort (weer) eens naar Nederland komt, nl. Reinhard Voigt, Anthony Rother, Cristian Varela, James Ruskin, Justin Berkovi en Alter Ego :halleluja
en dan op een kleinschaliger feest.
 
Origineel geplaatst door Thomas
voor mij ook te ver en te grootschalig. Ik hoop er stiekem op dat een aantal artiesten binnenkort (weer) eens naar Nederland komt, nl. Reinhard Voigt, Anthony Rother, Cristian Varela, James Ruskin, Justin Berkovi en Alter Ego :halleluja
en dan op een kleinschaliger feest.
hier heb je alter ego
Doornrooosje, 27/11

Planet Rose Special 'Transphormer album tour' (Dance)

Grote zaal: live Alter Ego (Klang, d) + Heiko MSO (Klang, d) + Pure (Fingers Ltd)

Kleine zaal: Rohbadobh & Jort on 3 decks and 2 mixers (Zapclub) + VJ Slof

voorverkoop 10,-/ van 23.00 tot 6.00 uu
 
wederom aanwazig in roosje.. en ruskin kan je as. donderdag in de melkweg bewonderen
afgelopen zaterdag was villalobos in de roosje.. alleen draaide hij een matige set, 5 days off was ie vele malen beter
 
ik had er ook graag al een paar keer willen zijn, maar zoals ik gehoord heb van paar maatjes die bij meubilair horen in Gent is het inderdaad zo dat het commercieler en commercieler word.. ook in Gent.. jammer

denk dat wanneer ik weer es geld over heb (?) dat ik lekker de donkere keldertjes weer ga opzoeken...

iets puurder.. voor mij leuker :)
 
Ik ben er 2 jaar geleden heen geweest. Heb geloof ik meer dan 15 brancards gezien:erm: :erm: .
Ik zal dr denk ik niet meer heen gaan. De kleinere feesten zijn toch het leukst.
 
Mij is van de partij.. Is praktisch bij me in de achtertuin *kuch* [anderhalf uurtje met de auto ;)]
 
Origineel geplaatst door Thomas
voor mij ook te ver en te grootschalig. Ik hoop er stiekem op dat een aantal artiesten binnenkort (weer) eens naar Nederland komt, nl. Reinhard Voigt, Anthony Rother, Cristian Varela, James Ruskin, Justin Berkovi en Alter Ego :halleluja
en dan op een kleinschaliger feest.

Varela, Ruskin, Berkovi draaien regelmatig in NL. Varela was trouwens wel de bomb op awake fest. ;)
Ja, ik ben wel te vinden op ILT. Goed verzorgd feest met een erg goede lineup voor een nog meer leuke prijs.
 
Ik ben naar de eerste 3 edities geweest van ILT en die waren :luv:

3 jaar geleden was het dag en nacht verschil... platte commercie op en top ;{

jammer, maar onvermijdelijk vrees ik wel

Dus geef mij ook maar een club of een party. Daar ben ik nu meer voor :verkoght:
 
bedankt, denk dat ik toch 's een uitstapje naar Nijmegen ga maken :halleluja ,
ook al moet ik er 2 uur voor in de trein zitten.
 
Back
Top