• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Koop/Ruil: Elektron Octatrack Mk2 ZGAN

the red eye

Ouwe rot
Lid sinds
18 augustus 2003
Berichten
920
Locatie
the D
Te koop/ruil aangeboden: Een zo goed als nieuwe Elektron Octatrack Mk2. Compleet met doos en toebehoren. Geen gebruik sporen, echt als nieuw en werkt perfect. Te koop voor €900,- in Wijhe of Deventer, werkend te proberen.

Ik heb ook interesse in ruil met een goed werkende:

Elektron Digitone
Elektron Analog 4 Mk1 of Mk2
Arturia Beatstep Pro

OT01.JPG
OT03.JPG
OT02.JPG

​​​​​​​
 

Attachments

  • OT01.JPG
    OT01.JPG
    59,3 KB · Bekeken: 115
Beste collega, Ik heb hier een digitone, wat voor een ruil had je in gedachte? vriendelijke groeten Johan
 
Ik heb me bedacht mbt ruil, alleen interesse in verkoop. Prijsverlaging: €800,- voor een zo goed als nieuwe octatrack met doos en toebehoren. Ophalen in Deventer of Wijhe.
 
Back
Top