• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Moog Minimoog Voyager (wit) Yamaha FS1R en Roland VariOS-VC1/D50

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Septic

ex Modular addict
Lid sinds
17 februari 2002
Berichten
6.703
Locatie
Gorinchem
[h=2]Moog Voyager (wit) DSI Pro2 en Prophet 12. FS1R en VariOS-VC1/D50[/h]
Alleen ophalen en geen ruil aub.


Moog Minimoog Voyager performer edition firmware 3.1 witte uitvoering 2450,- euro

Yamaha FS1R 1000,- euro

Roland VariOS + VC1 450,- euro

Roland VT-3 125,- euro



Spullen staan nog steeds in Hardinxveld-Giessendam. Alles in topstaat, doos en te testen
 
Vakantiegeld aanbieding:

De Moog voor 2250 EU (lijkt mij een supergoede prijs voor een zeldzame witte performer 3.1)
FS1R voor 750 EU
VariOS + VC1 card mag voor 399 EU samen weg
Roland VT-3 hou ik gewoon op 125 EU, daarvoor kan ik hem wel verzenden als je wilt.
Moog is alleen ophalen, de Yamaha FS1R en de Roland VariOS kunnen verstuurd worden voor kosten en risico koper.

Wacht niet te lang, prijzen kunnen zo weer omhoog. De reden van verkoop is dat ik ongeveer over 1 jaar ga verhuizen en dan met een andere setup wil starten dan wat ik nu heb, ik heb dus geen haast en de tijd.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top