• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Unieke Aluminium Minimoog Voyager, lees maar even...

Freelander

Ouwe rot
Lid sinds
31 oktober 2011
Berichten
3.152
Locatie
Kop van NH
Een van de laatste Moog Voyagers ooit gemaakt... en ja deze staat in mijn studio (in originele doos) Betreft een Aluminium Minimoog Voyager (Blue light edition) in absolute MINT conditie.

Heb er bijna 2 jaar geleden 4999 voor betaald en is zelden gebruikt (inclusief alle bescheiden/certificaat)
Hiervan zijn slechts 100 exemplaren wereldwijd gemaakt (dus niet te verwarren met de select series) en dit is de enige die in de BENELUX (aan mij) is uitgeleverd.

YT filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=SQ2t7Ibe78U

Alleen ophalen of langsbrengen in overleg (géén verzending !)

Prijs: 3249 euro

Gaat binnenkort ook op Ebay, dus wees er snel bij...
 
Ik heb enkele inruilvoorstellen waar ik zelf niets in zie (met excuus) het is bespreekbaar mits ( naast in perfecte staat) het Dave Smith ( Sequential) gear betreft. Dus een Pro2, P6, P12 (mag ook de witte ;) PX(L) enzoietsdergelijks... Dan wel met ongeveer gelijke inruilwaarde, ik vraag ook 65% van de nieuwprijs.
 
Deze is verkocht... mag dus een :slotje: op. Fijne jaarwisseling mods !
 
Back
Top