1NC1N - Circle Of Elements

1NC1N

DJ/Producer/Mastering
Lid sinds
5 mei 2016
Berichten
187
Locatie
040
Mijn laatste track, weer eens geen standaard 4/4 kicker.
Komt volgend jaar ergens uit op een Spaans label (2x12") wat meer dit soort electronisch spul released.
Bij deze track heb ik wat andere, voor mij nieuwe, mixtechniekjes gebruikt dan wat ik normaal eigenlijk standaard doe.

Waar ik vooral benieuwd naar ben is wat jullie vinden van de snare in de mix. Deze bestaat uit 3 verschillende lagen met een gate na de reverb die uiteraard op een bus zit.
Zijn er dingen die beter kunnen?
Nou was ik van plan om de sound van de 80's te bereiken met deze snare maar weet niet of dat helemaal gelukt is haha. Mastering komt later pas.
Anyways veel luister plezier :)

 
Snare wat harder zetten? Of meer compressie erop? Vind hem net wat zacht en niet punchy genoeg vergeleken met de kick.
 
Haa funkaholic!

In eerste instantie vind ik de balans tussen snare en kick prima zo. Ik moet wel eerlijk toegeven dat de kwaliteit op Soundcloud wel dusdanig slecht is, dat het lijkt dat de snare niet goed overkomt. Er gaat veel verloren qua clarity , transients en inderdaad misschien wat punch. Maar ik ga het toch eens onderzoeken wat ik met je opmerking kan doen :)

Thnx voor het luisteren m8!
 
Back
Top