Fostex Model 80

Kraan

Ouwe rot
Lid sinds
11 april 2004
Berichten
1.950
Locatie
Zwolle
Ik heb zojuist mijn Model80 van Fostex te koop gezet op het de marktplaats van Synthforum. Dit is een analoge 8 sporen recorder (1/4 inch).
Ik heb een hele tijd lopen twijfelen over de prijs. Ik heb hem enkele jaren geleden gekocht voor 900 gulden, echter heb ik geen flauw idee van wat hij nu nog waard is. Ik heb hem te koop gezet voor 400 euro hoewel ik het idee heb dat hij dit niet meer waard is.

Wie weet of dit een realistische prijs is en if not wat wel een redelijke prijs is?
 

Attachments

  • fostex2.jpg
    fostex2.jpg
    15,2 KB · Bekeken: 85
Re: Fostex Model 80

Origineel geplaatst door Kraan
Ik heb zojuist mijn Model80 van Fostex te koop gezet op het de marktplaats van Synthforum. Dit is een analoge 8 sporen recorder (1/4 inch).
Ik heb een hele tijd lopen twijfelen over de prijs. Ik heb hem enkele jaren geleden gekocht voor 900 gulden, echter heb ik geen flauw idee van wat hij nu nog waard is. Ik heb hem te koop gezet voor 400 euro hoewel ik het idee heb dat hij dit niet meer waard is.

Wie weet of dit een realistische prijs is en if not wat wel een redelijke prijs is?


Heb een tijdje geleden wat gesnuffled naar een fostex r8 prijs op het net (is de opvolger van model80) en dat schommelde zo tussen de 200 en 400 euro, soms met soms zonder bijbehorende mixer (model 450). Heb echter zelf strontgeluk door een r8 + 450mixer te hebben gekocht van een vriend voor 100 euro's (inclusief handvol banden). :D
 
Back
Top