• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Yamaha setje

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hover

-
Lid sinds
16 Maart 2002
Berichten
3.944
Locatie
Sint-Niklaas
Ik heb een leuk Yamaha setje te koop:

Yamaha AN1x
  • meer info
  • natuurlijk is de synth zowel technisch als optisch tiptop in orde
  • inclusief de nederlandstalige handleiding en originele PA-3B adapter
  • inclusief een grijze AN1x afdekhoes
Yamaha AN200
  • meer info
  • natuurlijk is de synth zowel technisch als optisch tiptop in orde
  • inclusief de engelstalige handleiding en originele PA-3B adapter
  • ZONDER PLG150-AN kaart -- die heb ik eruit gehaald 8) --
  • Ook zonder PLG150-kaart werkt de AN200 perfect als drummachine met 3 tracks waarop je ook de fx's op kan loslaten, je kan zelfs een track door het filter halen, zelfs indien het PLG-kaartje werd verwijderd
Yamaha DD10
  • de handleiding
  • uiteraard is deze natuurlijk veel interessanter dan een Machinedrum :D
  • inclusief de engelstalige handleiding, draagriem en 2 pedalen (voor hihats en basdrum) maar zonder PA-3B adapter -- is dus dezelfde als de AN1x/AN200 en die heb je dan toch al 2 maal -- het ding werkt ook op batterijen.

Klinkt dat ook? Luister zelf even:

Yamaha AN1x Demo 1
Yamaha AN1x Demo 2
Yamaha AN1x Demo 3
Yamaha AN1x Demo 4
Yamaha AN1x Demo 5
Yamaha AN1x Demo 6
Yamaha AN1x Demo 7
Yamaha AN1x Demo 8
Yamaha AN1x Demo 9

Yamaha DD10 Demo

Complimenten over de toch-wel-prachtige demo's zijn altijd welkom maar ik vertel toch alvast dat het gewoon de factory demo songs zijn :D

Tijd voor zaken:maffia:

Ik verkoop dit setje enkel ...als setje ... voor 400,00 EUR. Ik verzend niets maar kom het gewoon netjes zelf afleveren en dit nog gratis ook -- wel enkel tijdens kantooruren.

De DD10 vertoont enkele, minimale gebruiksporen. De AN1x en AN200 zien er als nieuw uit, geen krassen, ontbrekende knoppen,... Indien gewenst maak ik wel wat foto's.

Als je interesse of vragen hebt kan je me zowel via PB als e-mail bereiken.
 
Notator SL

Notator SL

Oh ja, ik heb nog twee maal Notator SL pakketten die hier nog rondslingeren. Mijn Atari's zijn al geruime tijd verdwenen en dus mogen deze ook weg.

Uiteraard gaat het om originele versies, inclusief de keydongle en handleiding. De software is engelstalig maar de handleiding is gewoon in het nederlands hoor :okdan: .

Notator is zowat de voorloper van het huidige Logic platform. Notator is zowel midi sequencer alsook notatieprogramma. Er bestaat ook een versie zonder uitgebreide notatiemogelijkheden: Creator.

20,00 EUR + verzendingskosten (per stuk natuurlijk)

notator.jpg


Nee, mLAN-ondersteuning is niet aanwezig en ook voor een Atari ST computer zal je zelf voor moeten zorgen :D
 
Ik heb hier ook nog een Emagic Export cartridge waarmee je je Atari met 3 extra MIDI-poorten uitbreidt zodat je in het totaal 4x16 Midikanalen kan aansturen.
De eerste koper van het Emagic Notator SL pakket krijgt dit er gewoon bij, gratis :okdan:

export.jpg


Het Yamaha setje is ook nog steeds te koop.

Misschien wil je iets ruilen, dat kan ook. Doe maar een voorstel.
 
De AN1x en toebehoren werd deze middag bij de nieuwe eigenaar geleverd.

Blijven nog over:

2 stuks Notator SL. De eerste koper krijgt er ook nog eens de Emagic Export catridge erbij.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top