van Cubase SX2 naar Liive 4?

Schumusica

Nieuwkomer
Lid sinds
4 september 2004
Berichten
3
Hallo allemaal,

Met de komst van SX3 heeft cubase ook patternsequencing, maar de gui is er niet eenvoudiger op geworden. Deze week heb ik wat geëxpirimenteerd met Live 4.01 en ik moet zeggen, een verademing. Ik overweeg dan ook om over te stappen, MIDI en Vsti zitten er nu ook in en dat geeft de doorslag, maar ik twijfel nog. Een andere vraag die ik als newbie in deze wereld heb is of het zin heeft om cubase sx2 toch erbij te houden (of zelfs te upgraden) en waarom dan wel. Graag jullie mening.

Groet,

Niels
------------------------------------------------------

P4 3.06 HT, 1GB Ram, M-Audio Ozone, Sennheiser EH-2270, Cubase SX 2.2. build 35, Reason 2.5, Recycle 2.1, Xphraze, NI Komplete 2
 
Ik ben zelf van SX 2 naar Live 4 gegaan. Ik heb eerst SX2 gehouden, maar ik gebruikte hem niet meer sinds ik alles met Live kon wat ik wilde. SX 2 heb ik inmiddels verkocht. Ik zou eerst SX houden als ik jou was. Wanneer je merkt dat je alles met Live doet, dan zou ik SX verkopen. Maar misschien keer je toch soms om een één of andere reden terug naar SX ondanks Live. Je moet het antwoord zelf vinden...
 
Nu Cubase in de koopjeskrant zetten .. gewoon doen .. ga je geen spijt van hebben.
Koop nog een deftig (maar niet overdrijven) programma zoals waves of zo en je hebt
in Live4 aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalles wat je maar moet hebben om een track te maken.

C'est ca.

Fred.
 
Back
Top