flightshare PAUL BIRKEN LIVE

G303

Registered Abuser
Lid sinds
9 augustus 2004
Berichten
135
Locatie
belgie
yo, migraen en radionn boeken PAUL BIRKEN - LIVE (communique rec, tonewrecker rec, dropbass, etc MIDWEST - USA ) op 19 nov 2004 in diest (limburg, belgie)

interesse om hem op zaterdag 20 nov te boeken? laat mij asap iets weten, de prijs voor de live valt enorm mee, maar de grote kost is de vlucht uit usa, die we dan zouden delen zodat deze ook zou meevallen (vlucht is rond de 250€ per organisatie), de kosten voor de live zouden ook ergens rond die prijs zweven, verblijfplaats is al gefixt.. dus 500 a 600 € (totaal) voor paul birken live + vervoer + verblijf.... ECHT GEEN GELD DUS !

interesse laat snel iets weten



greetz,

G

voor meer info stuur maar een berichtje..

www.tonewrecker.com
www.migraen.com
 
OMG! TE VET!

Ik zou wel willen maar de organisatie waar ik momenteel bij zit hefet echt Eurocrisis! :(

GA wel serieus nadenken om hem in Belgie te komen bekijken. Wat ik zou willen zeggen tegen organisaties die wel de financiele middelen hebben: BOEKEN DIE HANDEL!!!!

Jammer dat 013 minder dance programmeert tegenwoordig. Anders hadden ze hem daar misschien wel willen boeken (als er niet al iets anders staat natuurlijk). Proberen kan altijd!
 
Laatst gewijzigd:
Ik zal eens polsen bij ons jeugdhuis, we zijn net verhuisd naar een grotere locatie...maar ik kan niets beloven.
 
ok thanx in ieder geval....

Paul Birken is idd de bom... k wou hem al een tijdje naar belgie halen...

in ieder geval, iedereen is welkom en moest je andere organisaties weten die interesse kunnen hebbe, laat maar iets weten..

greetz & thanx again,

G
 
k weet t maar k heb al enkele organisers van op PG gecontact, indien er geen flightshare van komt is het uitzeindelijk niet zo erg, dan zal er wel meer volk komen he (hoop ik ) ;-)

anyway, moest iemand geintresseerden kennen stuur ze maar naar mij door..


G
 
Back
Top