• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: 1.75m lange Steinbach-vleugel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

layan

Nieuwkomer
Lid sinds
12 augustus 2004
Berichten
24
Locatie
utrecht
Mijn vleugel heb ik zo'n 4 jaar geleden gekocht. Ik heb hem grondig laten reviseren waarbij het klavier wat lichter is gemaakt en tevens uitgebalanceerd is zodat hij weer helemaal gelijkmatig speelt.
De lengte is 1m75. De kleur is (licht) bruin.
Er is een kleine ronde zwarte plek op de bovenklep die in het verleden ontstaan is door een lamp die er te dicht op heeft gestaan. Hij heeft een tijd in een hotel/restaurant gestaan waar hij weinig bespeeld is. De wielen zijn ook 'restaurantwielen' wat de verplaatsbaarheid een stuk makkelijker maakt.
De leeftijd ben ik niet zeker van maar ik denk zo rond de 30 jaar oud (wat ik me herinner van wat een stemmer er over zei).
De vleugel staat momenteel bij mijn broer en deze gaat binnenkort verhuizen. Zelf heb ik geen ruimte ervoor.
Tijdens mijn conservatoriumstudie heb ik met veel plezier gespeeld op het instrument en ik vond dat de klank zeker voor mijn richting (lichte muziek) erg goed was.

De vraagprijs is 2800 euro

mail naar emil.leander@wanadoo.nl
of
bel naar 030-2232477
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top