• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Oberheim DX Drummachine met MIDI

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
coole bak...ook te horen in oa alcatraz-gimme love
kick van niks, gave 80's snare, ranzige hi-hats, dope claps

alleen bij die van ons is laatst de voeding eruit gefikt ..:(
 
wacht maar even bounce , ik krijg er ook een waarschijnlijk een, dan zal ik ook een eprom moeten branden dan brand ik die snare die op het moment aan de diaree zit ook even overnieuw


en die voeding kan vervangen worden

en het blijft een stoere bak die dx alleen is de dmx beter
ook veel te horen in de oudere hiphop platen
 
hmm, dan houd ik hem nog maar even.
Volgens mij zitten er bij die van mij niet de originele geluiden in.
de kick klinkt juist supergoed en van de snare ga ik inderdaad direkt aan de racekak. :kont:

ik heb de DMX ook en die klinkt inderdaad stukken beter hoewel de samples een lagere frequentie hebben.
Hier staat ongeveer uitgelegd hoe dat kan ookal snap ik er nog niks van:
http://machines.hyperreal.org/manufacturers/Oberheim/DX/info/DX-samples.txt

Alleen de crasch en rides van de DMX zijn niet echt bruikbaar hoewel het allemaal wel lekker ruig en kapot klinkt. Die van de DX klinken stukken beter.

Als die snare vervangen kan worden en de rest van de geluiden ook origineel zijn denk ik toch dat ik de DX er maar naast houd want het is toch wel een fijn bakkie.

Ik ga nu maar even het originele bericht maar aanpassen.
 
Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top