• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: MS-20, Pearl Syncussion, Quantec reverb, Roland RE-501 tape echo, + meer!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

mdv

Just Intonation
Lid sinds
12 juli 2004
Berichten
681
Locatie
Zwolle
Te koop: MS-20, Pearl Syncussion, Quantec reverb, Roland RE-501 tape echo, + meer!

Ik verhuis binnenkort naar het buitenland en stop een tijd met de muziek.
Volgende spulletjes zijn te koop:

- Pearl Syncussion, met standaards en originele drum triggers!
Vetste analoge drumcomputer ooit gemaakt.

- Korg MS-20, met originele (vettere) versie 1 filters (het echte ms-20 "squelchy" geluid)

- Quantec Yardstick 2402. Beste digitale reverb in mijn mening. (ik heb een Lexicon 480L en 960L gehad en de Quantec is veeeeel beter)
Luister naar samples op http://www.quantec.de/menu_e/audio.shtml

- Sintefex CX2000. Met 96khz optie geinstallerd. Ongelovelijk geweldige digitale "sample" compressor.
Werkt zeg maar net als een digitale convolutie reverb, alleen dan met compressors. Haal het echte geluid van onder andere fairchild, neve, manley, urei, teletronics, etc in je studio! Top kwaliteit verslaat elke "modeling" compressor plugin die er is.
Meer info op www.sintefex.com

- Roland RE-501 Chorus Echo (tape echo met chorus).
Werkt perfect alleen de tape is gebroken. Nieuwe tape loops zijn nog volop beschikbaar (bijv Ebay) en zijn makkelijk te vervangen.

- Great British Spring Reverb. Grote stereo spring reverb met 4 accutronic springs, beste spring reverb ooit gamaakt, klinkt super en ruisloos.

- TL Audio 2031 Triode Buizen Overdrive met EQ.

- Roland TR-707. Ride werkt niet voor de rest ok.

- Novation Drumstation. De base drum volume knop is kapot. Is nog wel bruikbaar maar een beetje onhandig om mee te werken.

- Lynx AES-16 SRC, digitale geluidskaart 16 AES/EBU in en uitgangen 24 bit 192 khz met sample rate conversie op 8 ingangen.

- Evolution MK-461C USB midi toetsendord met controllers, zo goed als nieuw.

- Ecler HAK 320, Dj mixer.

- Electro Harmonix Big Muff distortion pedaal.

Verder nog een boel audio kabels jack, xlr, etc

Wil je hier iets van hebben doe dan een serieus bod.
Ik heb de tijd en wil echt een goed prijs voor de meeste spullen.

Reacties via email mdevelde_laptop @ hotmail.com of telefoon:
0638037582 t/m woensdag 1 september, daarna ben ik verhuisd en regelt mijn broer de verkoop verder tel: 0652417856
 
prijzen:

ms-20: 800 euro
quantec yardstick: 2000 euro
sintefex cx-2000 96k: 2000 euro
roland re-501: 450 euro
great british spring: 350 euro
tlaudio 2031: 150 euro
tr-707: 125 euro
novation drumstation v2: 150 euro
lynx aes-16 src: 650 euro
evolution mk-461c: 175 euro
ecler hak320: 350 euro

pearl syncussion is niet meer te koop
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top