potmeter akai s01 sampler

Status
Please reply by conversation.

- -

Ouwe rot
Lid sinds
7 februari 2003
Berichten
3.750
ik zoek een potmeter voor de volumeknop voor de akai s01 sampler
 
Re: potmeter akai s01 sampler

Origineel geplaatst door SPACE-ROBOT
ik zoek een potmeter voor de volumeknop voor de akai s01 sampler
 
http://www.akaipro.nl/prof/bedrijfsinfo.html

die hebben zeker wel zo'n potmeter voor je. Ik heb daar een jaar terug nog onderdelen voor mijn ouwe vx-90 vandaan (eprom en rackoren). Als ze nog onderdelen voor zulke ouwe zooi hebben hebben ze zeker nog onderdelen voor de s01. Probeer iemand van de technische dienst aan de lijn te krijgen. Zeer relaxte lui daar.


/0
 
als je de waarde van de pot weet, zal een standaard potje van de electronica boer misschien ook best voldoen.
 
ik ben in nijmegen geweest bij een electronica winkel, heb ik em opengeschroeft daar en een potmeter gekocht voor 1,50 maar daar paste de pootjes niet van zeiden ze in de muziekzaak.

de muziekzaak stuurt em niet op naar akai ,want dat werd me te duur voopr z'n apparaat en z'n simpele reparatie. ze hebben een eigen reparateur maar dan moet er wel een goede passende potmeter zijn.
dus hebben ze naar akai gebelt en een potmeter hadden ze wel voor 12.50 wat nogal duur is denk ik.
dus ik dacht ik kijk wel op het synthforum en mail Zoe even.

Ik zal zelf eens bellen dadelijk naar akai, want ik moet het solderen ook nog betalen, het moet me niet te duur grapje worden.
 
nog steeds gezocht: een eenvoudige akai so1 potmeter, heb die mensen van akai al vaak gebelt, maar ze schijnen niet te weten welke potmeter er in hoort, ze moeten dan bepaalde waarden hebben waar ik niks van af weet.
t vreemde is dat ze dat ook niet op kunnen zoeken.

dus wie heeft r z'n potmetertje voor me?
 
Echt waar joh? Da's gewoon onwil van Akai dan. Ze moeten sowieso ergens schema's bewaren voor reparaties en daar kunnen ze waarschijnlijk zo aflezen om wat voor een potje het gaat.... Beetjes trieste opvatting van service daarzo.
 
ik heb nogmaaals maar gebelt en ze zeggen dat die potmeter niet meer verkrijgbaar is
 
dit heb ik nodig:

het is een driepolige potmeter.
De omschrijving va n de potmeter die bij komponentnummer VR502 hoort is als volgt:
VR ROTARY RK11K1 140L30 A103N/W

een driepolige potmeter, met een
weerstandswaarde van 11 kilo Ohm.
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top