SCI multi trak

TFHats

Lidl
Lid sinds
21 mei 2002
Berichten
2.335
Locatie
Utrecht
Bah, sinds gisteren wil mijn multitrak geen geluid meer produceren, ook opgeslagen sequences worden niet meer weergegeven (sterker nog, het lijkt erop dat de sequences niet meer aanwezig zijn). Zal dit betekenen dat de batterij van het geheugen het heeft begeven? Ik heb hem nog niet opengemaakt, want ik ben zo a-technisch als een ei. Kan iemand mij iets verder brengen? (zoek functie heb ik al geraadpleegd, maar kon over dit probleem niets vinden).
 
Laatst gewijzigd:
ik heb wel eens een sixtrak gehad die niets meer deed, er moest toen een chip worden vervangen en hij deed het weer :-)
 
Origineel geplaatst door StiebZ
ik heb wel eens een sixtrak gehad die niets meer deed, er moest toen een chip worden vervangen en hij deed het weer :-)

eerlijk gezegd kan dit voor elke synth dus beetje loos antwoord ;)

dat de sequences enzo gewist zijn kan idd aan de batterij liggen maar neem aan dat je gewoon zonder sequences wel geluid kan maken op dat ding dus dat klopt dan weer niet...
 
Re: SCI multitrak geeft geen geluid meer

Re: SCI multitrak geeft geen geluid meer

Origineel geplaatst door Camiel Toe
Bah, sinds gisteren wil mijn multitrak geen geluid meer produceren, ook opgeslagen sequences worden niet meer weergegeven (sterker nog, het lijkt erop dat de sequences niet meer aanwezig zijn). Zal dit betekenen dat de batterij van het geheugen het heeft begeven? Ik heb hem nog niet opengemaakt, want ik ben zo a-technisch als een ei. Kan iemand mij iets verder brengen? (zoek functie heb ik al geraadpleegd, maar kon over dit probleem niets vinden).

Kun je nog wel patches selecteren? Parameters? Kun je nog waardes zien van die parameters?
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top