Korg Trinity Pro

Reistier

Ingeburgerd
Lid sinds
1 juni 2004
Berichten
45
Hoi allemaal,

ik kwam deze advertentie tegen op Marktplaats en ik vroeg me af of dit een redelijke prijs is of dat het eigenlijk ietsje teveel is:

Te koop: Korg Trinity pro, dus met 76 toetsen. In uitstekende staat. Met originele diskette en alle manuals. Veel mogelijkheden: sequenzer, groot touchscreen, ribboncontrol, enz. incl. stofhoes. prijs €700. Als u een lagere prijs tegenkomt, hoor ik het graag.

Daarnaast kan ik voor 900 euro ook een Korg Trinity Pro kopen maar dan een V3. Hoe staan jullie tegenover deze prijzen???

Alvast bedankt voor de reacties
 
tip: er staat een karma met exp voor 850euro op marktplaats
 
Mja, ik ben dus van plan 'm te kopen voor 700 euro. Althans, ik ga binnenkort ff kijken bij die trinity.

Ik vraag me alleen af of zo'n V3 upgrade boardje te betalen is. Ik heb ergens gelezen dat je met een trinity pro voor 100 dollar een V3 board kunt krijgen. Weet iemand hier meer van?
 
Heb je 'm al gekocht? Ik heb die Trinity Pro voor 700 Euro ook zien staan. Overigens is die prijs zeer netjes. Ik heb zelf zo'n Pro en zou 'm zelf (voor die prijs al helemaal) niet wegdoen, al heb ik natuurlijk ook een 'sample'-uitbreiding. Als ie nog helemaal in orde is en je hebt het geld, koop 'm! 900 Euro voor de Pro V3 is ook logisch. De V3 is nieuwer en heeft een 6 stemmige MOSS sectie ingebouwd, zelfde als de Z1. De oudere Pro heeft overigens een monofone MOSS synth ingebouwd, zelfde als de Prophecy. De MOSS synths lijken op elkaar, maar zijn niet exact hetzelfde. Ze klinken verschillend. Maar 6 stemmen is o.h.a. handiger dan 1. Aan jou de keus. En als je straks nog vragen hebt over je Trinity mag je bij mij aankloppen. :peukie:
 
Back
Top