• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TC Electronic D-Two

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

n0_key

wazzaaa!
Lid sinds
27 Maart 2003
Berichten
1.666
Locatie
hoofdstad
Superdelay. Bijzonder fleksibel en heerlijk geluid. Lichte gebruiksporen, maar geen gekke dingen en functioneert absoluut perfect.

Midi-syncable, 24-bits adda, chorus, filter, spatial control, reverse delay, dynamic delay (delayvolume afhankelijk van de input, zo zorg je dat de delay nooit het droge signaal in de weg zit) en natuurlijk ping-pong. Doet ook een vette tape-delay sim!

Niet meer te verantwoorden nu m'n KSP8 er aan komt :D


Zie ook:
http://www.tcelectronic.com/D-Two


Vraagprijs 400 euri.
Bij Thomann kost ie 619.

Samen met m'n Lassence natuurlijk een nog betere prijs.
 

Attachments

  • dtwo.jpg
    dtwo.jpg
    10,7 KB · Bekeken: 68
Ik zal even vertellen wat die gebruiksschade dan is, want sommige mensen denken blijkbaar gelijk aan een unit die alleen met tape in elkaar blijft hangen.

Het ding is geracked, en dat zie je als je 'm er uit haalt. Verder zit er een krasje op het scherm. Zie je zitten als ie uit staat, is zo goed als onzichtbaar als ie aanstaat (alleen met bepaalde lichtinval een beetje)...
Ik ben alleen wat eerlijker en duidelijker dan sommige verkopers, that's it. Vizion was hier laatst en die vond dat ik liep te zeiken omdat je het toch niet ziet als ie aan staat... Hoor je het van een ander :D
 
Hier zie je dus van de zijkant dat er tussen de 1 en de 7 een krasje zit.
 

Attachments

  • d2_left_zoom_small.jpg
    d2_left_zoom_small.jpg
    182 KB · Bekeken: 52
En dit blijft er van over als je er gewoon tegen aan kijkt. De linkerkant zit onder de vieze vingers en je ziet dat er net onder de helft van de 1 een heeeel klein dingetje ziet als je goed kijkt:
 

Attachments

  • d2_middle_zoom_small.jpg
    d2_middle_zoom_small.jpg
    185 KB · Bekeken: 52
Ik wil bijvoorbeeld wel wat bijleggen voor een MW1 met controller ofzo... Of een XT. Misschien iets anders leuks...
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top