• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te Koop : ACCESS VIRUS B

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door olafmol
vrijdag verstanddag


Hehehehehe LOL

Zeg maar:

Vrijdag, dag voordat het verstand eraan gaat :P
 
Origineel geplaatst door eddie wally
leuk zo'n forum

de advertentie had moeten beginnen met :

MAFKEES GEZOCHT MET GELD , DIE DE HOOFDPRIJS WIL BETALEN ,,, ha ha

Iedereen mag zijn waar aanbieden en mag ook het bedrag vragen dat hij wil.
Als het te duur is dan hoort hij of zei dit vanzelf.

Een beetje respect mag wel.

Als je iets te melden hebt, doe het dan op een normale manier.

Laten we het op dit forum gezellig houden.

Mijn dank is groot.
 
Zeker en vast!
Even een domme vraag van mij: als je al ziet dat tussen B en C niet veel verschil zit, waarom dan niet eens naar een A gekeken, versie 2.8, gaat al rond 500 euro.
(B heb ik trouwens al voor ruim onder de 1000 gezien.)
 
gewoon doen alsof! werkt ook prima in de politiek ;)

O.
 
Origineel geplaatst door olafmol
misschien is het netjes als je jezelf ff voorstelt op dit forum? persoonlijk ben ik er niet zo'n voorstander van als dit forum in een soort marktplaats veranderd met mensen die alleen maar stuff te koop aanbieden en verder nix posten...maargoed..dat kan veranderen niet? ;)
Daar wordt al op gelet, Olaf ;)

En martinboerma: Je kunt allicht proberen veel geld voor je synth te cashen.
Dit is alleen geen werkend principe in de praktijk.
Dan moet je toch genoegen nemen met wat er geboden wordt.

De Virus wordt bij bosjes verkocht en bovendien gaat de waarde van een nieuwe C nog zakken, dus jouw prijs is gewoon te hoog.
Wees dus in ieder geval blij als je er nog meer dan € 1000 voor kunt krijgen.
 
De Virus wordt bij bosjes verkocht en bovendien gaat de waarde van een nieuwe C nog zakken, dus jouw prijs is gewoon te hoog.

Bij de B is de prijs volgens mij alleen maar omhoog gegaan (alleen de paar laatste weken niet). Ik verwacht niet dat de prijs van de C ooit (veel) zal zakken.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top