.:mortak:. [nieuwe track]

feindbild

!TKRÓKT!
Lid sinds
23 september 2002
Berichten
1.068
Locatie
leuven
heb een nieuwe track gepost.

gemaakt met:

sequencer: xl7 & dx200
klankbronnen: spectral audio protone, waldorf microwave 1, waldorf pulse, yamaha dx 200, yamaha tx81z, jomox airbase, korg z1
fx: tc electronics m-one, behringer multicom pro, red sound federation, boss metal zone

live opgenomen in de huiskamer op een g3 400 mhz iMac in Protools free. geen structurele edits.

welke stijl dit is? ik zou het niet weten.
commentaar is zoals gewoonlijk zeer welkom. zeker gefundeerde.
 
Laatst gewijzigd:
lekker apart en creatief :okdan:
de laatste minuten vond ik wat irritant worden, ongeveer zo irritant als die mug vannacht..
maar er zitten zeker coole stukjes en geluiden in
 
grappig ambient trackje best goed in elkaar geknutslet, maar om maar ff iemand te citeren

Origineel geplaatst door Bahamut

de laatste minuten vond ik wat irritant worden, ongeveer zo irritant als die mug vannacht..

het zou opgelost kunnen worden door ff meer te spelem met de levels en je moet ff een beetje op je midde tonen letten

peez

TT
 
Lekker.. vette drums alleen jammer dat t zich zo snel herhaald. Er zit een hoop ruis in waar ik een beetje zenuwachtig van wordt, t is die bass denk ik. hoorde ik een sample van aphex twin-funny little man?? (3.53/54) volgens mij niet.. Dit is zeker mijn muziek. Je kan er wat aan doen, ik zou m iets zachter maken en de drums wat ontoegankelijker.
 
Origineel geplaatst door sjeijk
Lekker.. vette drums alleen jammer dat t zich zo snel herhaald. Er zit een hoop ruis in waar ik een beetje zenuwachtig van wordt, t is die bass denk ik. hoorde ik een sample van aphex twin-funny little man?? (3.53/54) volgens mij niet.. Dit is zeker mijn muziek. Je kan er wat aan doen, ik zou m iets zachter maken en de drums wat ontoegankelijker.

geen samples in deze track. de ruis waar je zeuwachtig van wordt kan de distortion zijn. die legt een vrij dikke laag ruis, maar komt er maar af en toe in. anders is het toch de bas...
bedankt voor de tips, en voor het luisteren!
 
Back
Top