[ebay] SH-101 No Keys

High deciBel

HobbyBob
Lid sinds
12 september 2002
Berichten
278
Locatie
HillBillyCity
Deze kwam ik toevalig tegen, een SH-101 zonder keys in 19 inch rackje:

Ebay SH-101

Grappig....
 
Het zou verboden moeten worden! :bekdicht:


Lijkt wel of hij het overige plastic van de case aan elkaar heeft gesmolten om de gaten te dichten.
 
Is misschien niet echt moeders mooiste, maar wel praktisch als je weinig ruimte hebt (niet dat hij met toetsen nou zo groot is, maar je kan hem ergen inschroeven). Ben benieuwd hoeveel zoiets nou waard is......... in mijn ogen minder dan het origineel.
 
Zo heb ik ooit ook eens een juno-60 gezien, zag er best gaaf uit.........
 
Kvind em slordig uitgevoerd hoor. Die twee knoppen onderaan in het midden, dat ziet er zo loos uit, echt niet mooi. En ook de letters bij de segmenten, VCO en VCF enzo, wat lelijk zeg, had ie beter de orginele kunnen houden...

maar goed, het bespaart ruimte :erm:
 
Origineel geplaatst door Chinetti
Tja ach, normaal vind ik dit soort mods wel charmant, en echt heel lelijk vind ik 'm niet, hoewel hij onderaan inderdaad een beetje slecht is afgewerkt. Wat ik me wel afvraag: hoe gebruik je die arpeggio als je geen keyboard meer hebt?

Wat je charmant vindt. Maar die arpeggiator zal wel verloren zijn gegaan, of er mot achter de schermen nog meer gemod zijn.
 
... uhm, maar om ruimte te besparen ga je toch niet je 101 zo modden? dan koop je een MC-202... lijkt mij tenminste, is een stuk kleiner dan de 101.
 
Tis ook geen 19 inch..

Tis ook geen 19 inch..

Dit is toch ook geen 19 inch.. veel breder zou ik zeggen (kijk maar eens naar die platen.. da's toch al 12 inch). Maar goed.. als je geen toetsen wil, is dit wellicht een optie.

Die Juno was wél 19 inch rackmounted.. maar volgens mij wel een meter hoog! Het paneel was namelijk doormidden gezaagd en in twee stukken boven elkaar gemonteerd in een rack. Met midi en zo.. leuk ding.. maar echt handig.. neehh..
 
Re: Tis ook geen 19 inch..

Re: Tis ook geen 19 inch..

Origineel geplaatst door CraZ
Dit is toch ook geen 19 inch.. veel breder zou ik zeggen (kijk maar eens naar die platen.. da's toch al 12 inch). Maar goed.. als je geen toetsen wil, is dit wellicht een optie.

Volgens mij zie je niet de volledige plaat hoor.
 
op ebay stond tot vandaag ook een SH-101 in de aanbieding voor een...kuch... bescheiden prijs. Niemand heeft geboden! How! :confused:
 

Attachments

  • sh101.jpg
    sh101.jpg
    22,8 KB · Bekeken: 59
Back
Top