Feedback oordoppen aanbieding

Origineel geplaatst door The Unholy
Ik weet niet op wat voor feesten jullie komen, maar op de feesten waar ik zelf kom vindt ik het geluid vaak nog te zacht, laat staan dat ik oordoppen nodig heb. :confused:

En jullie gaan me nu vertellen dat op de feesten waar jullie komen het geluid wel zo hard staat dat je voor lul moet gaan lopen met die vieze gele dingen in je oor? :confused:
Die vieze gele dingen zijn waardeloos, op maat gemaakte zie je niet in je oren dat scheelt alweer

Wat als er nu een meisje/vrouw/dame naar je toe komt en je wat vraagt, dan moet je eerst die smerige dingen uit je oor halen, maakt echt een goeie indruk... Of maken jullie dat nooit mee? :confused:[/B]
nee want met die oordoppen in versta je anderen beter!

Die piep in mn oor had ik misschien bij mn eerste 2 energiehal feestjes, toen mn oren nog jong waren. K'heb er nu vrijwel nooit meer last van en mn gehoor doet het nog perfect(zegt ook mn dokter)... :confused: [/B]
Mjah, bij mij niet dus, ik heb na een terrorfeessie een keer gehad dat me rechteroor de volgende ochtend helemaal dicht zat, sindsdien is de piep ook niet meer weggegaan
 
Origineel geplaatst door Nightstorm

Mjah, bij mij niet dus, ik heb na een terrorfeessie een keer gehad dat me rechteroor de volgende ochtend helemaal dicht zat, sindsdien is de piep ook niet meer weggegaan

Joh..? Maar ja, dat zijn natuurlijk ook niet de eerste de beste feesten he. 200-300 bpm de hele avond.. :duivels:
 
Die Alpine dingen zie je ook niet zitten. Je kan er een heel stuk afknippen, waardoor er niks uitsteekt.

Maar lekker boeiend zeg of iemand ze wel ziet. Ik zeg altijd dat ik oordoppen in heb.
Ik spraak laatst 1 of ander kneus, die had mega dure oordoppen, maar vondt het niet cool ze te gebruiken en hij dacht
dat je die dingen alleen bij van die mega feesten nodig had. Jesus das echt dom.
 
Dan draag je ze toch niet?

sim-pel

Gaaf hoor dat jij superoren hebben die nooit stuk gaan
 
Origineel geplaatst door The Unholy
Joh..? Maar ja, dat zijn natuurlijk ook niet de eerste de beste feesten he. 200-300 bpm de hele avond.. :duivels:
ach de snelheid is niet belangrijk, meer het geluidsniveau...drokz die met zoveel decibel in je oor staat te brullen enzo, is echt niet goed!
 
Wat als er nu een meisje/vrouw/dame naar je toe komt en je wat vraagt, dan moet je eerst die smerige dingen uit je oor halen, maakt echt een goeie indruk... Of maken jullie dat nooit mee?

Ik denk dat de meeste vrouwen (boven de 16) het juist wel kunnen waarderen dat je blijkbaar verstandig bent.
 
kwas laatst ook op Njoy natuurlijk bij ID&T tent;)
maar als je buiten stond kon je van het live poduim gewoon mee "genieten" wat je genieten noemt dat poruim was de hele andere kant van het park....
en als je dichter naar het poduim liep tuiten je oren er gewoon vanaf dichter bij dan 100 meter moest je gewoon niet komen:confused:
zeker raar dat daar niet op gelet word:frons:
 
Ik snap zelf nooit waarom het nou allemaal zo verschrikkelijk loeihard moet. Ik ging een jaar of 10 geleden regelmatig naar concerten maar de lol ging eraf omdat te vaak het geluid hemeltergend slecht was. Dan waren de drums en bas weer zo hard ingesteld dat alles wat een beetje melodie moest geven compleet weggedrukt werd. Als er dan een gitaar- of toetsensolo gespeeld werd kon je er bijna niets van onderscheiden. Het was dat ik de nummers van de CD kende, zo kon ik dan het gespeelde nog in mijn hoofd reconstrueren. Pas als er een rustig nummer gespeeld werd en de drums even met rust werden gelaten ging het nog, maar dan had je weer van die :bekdicht: die dan op luide toon onderling door het nummer heen gingen discussieren zodat je plezier weer vergald werd.

Nee, dan maar een CD'tje thuis opzetten. Goedkoper, makkelijker en geen ergernis.
 
Origineel geplaatst door Remmelt
Ik denk dat de meeste vrouwen (boven de 16) het juist wel kunnen waarderen dat je blijkbaar verstandig bent.

Denk je?
 
WTF maakt het uit of vrouwen het nou wel of niet leuk vinden staan, sterker nog, ik wou dat ik jaren geleden toen ik in een club werkte die dingen had ingedaan, dan had ik die meiden waarmee ik spreek nu tenminste nog kunnen verstaan .
;)

Nou. owk, zo heel erg is het nou ook weer niet, maar ik heb dus wel moeite om mensen te verstaan in drukke omgevingen en ik piep.. het grappige (of eigenlijk niet) is dat bij mij de middenfrequenties zijn aangetast en niet zozeer de hoge frequenties, dit duidt erop dat het waarschijnlijk een aangeboren iets is (zit ook wel in de familie).
 
Origineel geplaatst door 6 trak
waarom niet iedereen een spacy dans helm met ingeboude speakers voor het hoog en mid (het laag blijft gewoon de zaal in blazen vanaf de P.A.) zo kan iedereen zijn eigen volume regelen en heb je nooit meer last van pratende mensen... :D

Het gat in de markt... :D
 
Origineel geplaatst door 6 trak
waarom niet iedereen een spacy dans helm met ingeboude speakers voor het hoog en mid (het laag blijft gewoon de zaal in blazen vanaf de P.A.) zo kan iedereen zijn eigen volume regelen en heb je nooit meer last van pratende mensen... :D

maar ja, wat dan met de eerste indruk op die leuke vrouw...8o)
 
Origineel geplaatst door Hazes
maar ja, wat dan met de eerste indruk op die leuke vrouw...8o)

tja kijk vrouwen hebben dan natuurlijk ook zo'n schitterende helm met ingebouwde speakers 8o)
 
Origineel geplaatst door Roel
tja kijk vrouwen hebben dan natuurlijk ook zo'n schitterende helm met ingebouwde speakers 8o)

Zeg, ken ik jou en je helm niet ergens van?
 
Origineel geplaatst door Hazes
maar ja, wat dan met de eerste indruk op die leuke vrouw...8o)
de helm is nutuulk ook voorzien van een zogenaamde 'noodrem' button, deze zorgt voor een instant mute van de P.A.
deze kan worden gebruikt als er de behoefte bestaat met een vrouwschap in gesprek te treden... jeuz! :D
 
Origineel geplaatst door 6 trak
de helm is nutuulk ook voorzien met een zogenaamde 'noodrem' button... zodat de muziek speciaal helemaal word gemute en jij met de desbtreffende dame in gesprek kan gaan... jeuz! :D

altijd makkelijk ;)
maar ik wil wel een rood oplichtende helm bij geluid boven de 99db, voor als de 'noodrem' button niet in gebruik is 8o)
moet uiteraard wel uit blijven als het desbetreffende dame meer dan 99db herrie maakt...

moet wel subtiel blijven.
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Saskija
Ik snap zelf nooit waarom het nou allemaal zo verschrikkelijk loeihard moet. Ik ging een jaar of 10 geleden regelmatig naar concerten maar de lol ging eraf omdat te vaak het geluid hemeltergend slecht was. .

Yep,

Maar er is een verschil tussen hard en slecht geluid...

Ik ben bij Kraftwerk geweest waar mijn trommelvliezen danig heen en weer bewogen..MAAR het geluid was erg goed, dus ik had geen last van mn gehoor erna...
Evenals bij de Chemical Brothers in 013..hard maar goed dus geen last van mn oren.
Vooral omdat alles electronisch is, is het ook 'makkelijker' live te mixen...

Als de balans volledig slecht is met veel mid en hoog in verhouding tot laag, zul je sneller last krijgen van piepen en suizen.

Vaak bij onbekendere bandjes wordt FOH gemixed door een bekende die alle faders gewoon openzet zodat er geluid is.
 
Back
Top