beginner: advies versterker/ monitor

WoW

Nieuwkomer
Lid sinds
30 mei 2004
Berichten
9
Locatie
Leiden
Ben op zoek naar een versterker en een setje monitors.

Woon sinds een tijdje nu op mezelf en wil een beetje een studiotje gaan maken. Ben dus langzaam het lijstje dat ik heb aan het aflopen van benodigdheden

Eerste plaats staat dus een andere versterker en boxen. Er hoeft niet mega hard geluid uit te komen (flat he ) als het maar zuiver is. Ben langzaam aan ook bezig met muziek maken dus moet alle toontjes wel goed kunnen horen natuurlijk.

Heb al een "Ben op zoek post geplaatst" maar mocht daar niets uitkomen dan maar wat nieuws he.
Ben een beetje aan het kijken op www.new-line.nl en www.feedback.nl.

Ik heb voor een versterker niet meer als 200 euro te besteden en voor monitors ongeveer 150 p/s. Dit is een uiterste dus liefst iets minder :)

Misschien dat iemand wat tips kan geven. Waar ik op moet letten, ervaringen etc.
 
Ik heb nog een zeer goed setje monitors te koop in zeer goede staat.
De Audix Studio Reference Nearfield monitors model 1A (passief) Deze waren nieuw per paar ongeveer 1500 Euro. De recente prijs is 900 Euro. Je mag ze hebben
voor 300 Euro. In deze prijsklasse zijn dit topspeakers en ze gaan behoorlijk laag met veel punch. Amerikaanse degelijkheid.
Monitors gaan behoorlijk laag t.o.v. de afmetingen.
kijk op http://www.studio-shop.com/cgi-bin/shop_de/iboshop.cgi?show122,3468143020

Pb me maar bij interesse

greetz Erik
 
Back
Top