ram en/of rom kaarten voor de waldorf microwave

Status
Please reply by conversation.
Ik heb een RAM kaart die ik nog niet aan de praat heb gekregen (vage batterij zit er in), en nog een ROM kaart met bass sounds van ik geloof Waldorf zelf. Denk dat ik het bass kaartje wel kwijt wil.
 
nou dat klinkt ok,
die bass is dan zeker rom?
ik heb er vroeger veel gehad, heb ze ook allemaal gebackuped, moet nog ergens liggen,die midifile, dus met ram kan ik wat heen en weer schuiven, maar alle roms weer verzamelen is ook leuk.
wat wil je er voor hebben?
 
Geen idee wat zo'n ROM kaartje nog mag opleveren.....
 
ik ook niet, eerlijk gezegd. ik heb ze nog weggedaan in guldens en ik weet echt niet meer voor hoeveel. er staan nu 2 techno cards op de duitse ebay, die lopen vanavond af, ik ga 's kijken wat die doen.
ik heb trouwens een cubase filetje gevonden dat mw1.all heet. nu maar hopen dat daar de inhoud van de oude kaartjes die ik had nog op staat....
 
ha bikkel
sorry voor de vertraging.
ik heb alweer een papen kaartje op de korrel. die vorige 2 gingen voor iets van 11, 12 euro (dom van mij, want ik had op allebei 10 geboden, gingen ze net overheen, waardoor ikzelf de prijs nog heb zitten opdrijven, handig hè?!)
ik heb voor dat bass kaartje ook wel 10 euro over. verder zoek ik toch ook liever naar een ramkaart omdat ik daar het neest aan zou hebben. ik heb hier de inhoud van 11 of 12 originele kaartjes als midi file. (ook wel handig voor jou als je jouw ramkaart aan de praat krijgt)
groeten, leo
 
ha bikkel
wil je je bass-kaartje nog kwijt?
groeten, leo

(pbox vol en geen email)

meteen een schop, want ik zoek nog steeds rom kaartjes voor de microwave!!
 
Hoe zit het met die MicroWave I met inputs? Tja voor 10 euro vind ik het haast niet de moeite om hem te verkopen joh.
 
die moet nog binnenkomen.
en wat die kaart betreft: ik snap wat je bedoelt, heb pas een cd verkocht voor 7 euro, wat een gedoe!
maar ja, als je hem toch maar hebt liggen.
groeten
 
Status
Please reply by conversation.
Back
Top