• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

spectral audio protone

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

the red eye

Ouwe rot
Lid sinds
18 augustus 2003
Berichten
922
Locatie
the D
Ik doe mijn rooie rakker de deur uit omdat ik geld nodig heb voor een nieuwe aankoop.

Het gaat dus om een spectral audio protone. Das een analoge monofone synth met voor iedere fuctie een mooi knoppie.

Voor wie hem niet kent: website

Hij verkeert in perfecte staat. En het is een lekkere freakbak, vooral geschikt voor het maken van efx/ drumsounds/ scherpe leads en NOISE. Maar ook voor het moduleren van of/en met externe bronnen, want osc2 is te bypassen met een extern signaal dat dan door het filter en de ringmod gaat, en de lfo kan als 'golfvorm' ook een externe bron gebruiken.

Vraagprijs 225 euro.
 
plaatje:
 

Attachments

  • im000833.jpg
    im000833.jpg
    55,9 KB · Bekeken: 52
demootje: klik

En dan heb ik nog niet eens de externe ingangen gebruikt, en maar 1 lfo-waveform gebruikt:okdan:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top