Bevrijdingsfestival Wageningen - Atomsk + more

Breed

Bass Engineer
Lid sinds
6 september 2001
Berichten
456
Locatie
Den Haag
A.s. woensdag is er in heel Wageningen weer het bevrijdingsfestival. Atomsk (waar ik onderdeel van uitmaak) zal dan live op gaan treden met Electro en Drum en Bass op het tweede podium van Dense Architecture.

De hele lineup:

MAIN STAGE:
1300 Reboot
1430 Scientific
1700 Send>>Receive
1830 Promiss
2000 Utregmassive Kettingreactie
2130 Sage Soundbites
2200 Solid Decay
2300 Metroline

0000 end

SECOND STAGE:

1300 Atomsk
1400 Septix
1700 John Doe
1830 Human Workshop
1930 303F
2100 Omega

0000 end

Een hoop leuks dus, see you there! 8~

Links:
http://www.4en5meiwageningen.nl/
http://www.dense-architecture.nl/
 
Hoe ging ie? Ik heb je nl. gemist...
Solid Decay was op t andere podium wel ok, maar verders vond ik er weinig aan... matig publiek. :Z
 
Jammer, had gisteravond graag ff willen kijken. Maar ik moest werken.

303f zijn overigens bekenden van mij. Hebben al eens op mijn feest (ClubEight) opgetreden. Erg goed.
 
Origineel geplaatst door bounce
hier en hier hoor ik toch hele andere geluiden

Mwa, moet eerlijkheidshalve er wel erbij zeggen dat UtregMassive ook lekker bezig was.. er was veel Q-dance publiek vond ik, niet mijn kop of thee. En misschien ben ik al teveel verwend.. :P
 
Ik copy en paste wel van mijn andere post:

Ik heb me erg vermaakt! Ik heb nog nooit zo veel drum en bass gezien op een festival. Eigenlijk ook veel relaxter dan een indoor feest met zo'n parkje, het zonnetje en halve-liters bier.

Aangezien we als eersten moesten optreden op het kleine podium waren we supervroeg aangekomen (11.00), maar uiteindelijk moesten we later optreden dan gepland (technische problemen inc. wat mav al zei: JACKS). Dat vonden we niet erg aangezien er dan meer publiek zou zijn. En dat was er... We hebben het toch erg vol kunnen krijgen en veel mensjes aan het dansen. Verder ging onze liveset heel goed, goede reacties van het publiek.

Scientific was ook erg vermakend (ik verwachtte alleen wat meer members te zien) en 303F was ook top (vooral de stamp nummers). Het grote podium had wel enigzins problemen met het geluid (gekraak?) maar volgens mij was dat later opgelost.

De kettingreactie vond ik nog het vetst, maar helaas moest onze chauffeur al halverwege naar huis ivm vroeg opstaan de dag erna...Promiss vond ik trouwens niks. En ik houd van techno en van fout, misschien de combinatie niet.

Maar Bounce, jij was er niet toch? [Waarom niet eigenlijk?]
 
Origineel geplaatst door donbrasco
Mwa, moet eerlijkheidshalve er wel erbij zeggen dat UtregMassive ook lekker bezig was.. er was veel Q-dance publiek vond ik, niet mijn kop of thee. En misschien ben ik al teveel verwend.. :P


He Don, ik kan je geen PM sturen (zoals we hebben afgesproken in Doornroosje ;) je mailbox is leeg.

Bevrijdingsfest. in wageningen ben ik helaas niet geweest, moest werken. VRienden van mij (303f) moesten daar nog optreden.
 
Back
Top