techno/house/prog?] Mirage

Eigenlijk het eerste nummer op dit forum dat ik HELEMAAL wilde horen!
Supeeeer!:halleluja
 
Beste Forcesupreme,

eigenlijk had ik graag iets zinnigs en iets diepzinnigs over je track gezegd, maar helaas.
Ik moet me beperken tot het uiten van verwondering en apreciatie voor een track die ik echt goed vind.
afbouw is wel een beetje lang, maar that's it!!
ik hoor soms wat dingen die me doen denken aan Mauro picotto...

en verder kan ik dus echt niets zetten dan:

dik in orde voor mij persoonlijk!!

:okdan:
 
er kunnen wat mij betreft nog wel wat leuke dingen bij hoor ..

slecht is het zeker niet ..
beste punt is de opbouw .. eerste dat arpje
en dan die bass er onder .. dat zijn toch wel de hoogtepunten vind ik

al wordt ik zelf wel een beetje moe van die stofzuigerbassen ...
maar dat is omdat ik het niet echt een uitdaging vindt .. bass moeten rollen en leifst funken
en ben zelf al veel te snel geneigd dit soort 3 tonen bassjes er uit te poepen .. wat me altijd tegenstaat

beats zijn ook oke .. kleine subtiele verschillen .. maar mag misschien iets meer variatie in ..

afmixen kllinkt prima .. voor de rest zou ie zo wel in een dimitri setje kunnen .. al dan wel iets valser

zelf zou ik nog transpose truken uithalen en er een meer sprekende melodie/lead over heen zetten .. jankerig gespeeld
ook de basslijn kan wat nastier als je deze sound gebruikt

dat was het wel zo ongeveer :P
 
Hoe dat zit met alle mogelijke details waar men het hier altijd over heeft (verander dit, doe dat, neem een snuifje van dit en voeg er iets van dat aan toe) heb ik geen kaas van gegeten want dit is niet het soort muziek dat ik maak. Dat neemt niet weg dat ik er wel naar kan luisteren en veel bewondering hebben. Want dit is REUZEgoed. :halleluja :okdan: Dit muziekgenre bekoort mij normaal niet maar hier heb ik de volledige track met genot beluisterd. Dan moet het wel goed zijn.
Ah ja, die 'lange' afbouw, welja da's toch duidelijk waar die voor dient. Als ik DJ was zou ik ook dankbaar zijn.
 
Origineel geplaatst door djkenny
en komt die uit op vinyl maak je hem maar ff korter en doop je hem als radio edit toch...

Dat meen je niet toch?:Z
 
Origin X

begrijp me nie verkeerd he, ik bedoel natuurlijk wel een club en een radio edit...
een singeltje heeft meestal 2 nummers toch en vinyl ook dus da komt wel goed.
Voor mij is deze ideaal, kan ik hem lekker erdoor mixen in een set

:D Wel eerst goedkeuring vragen aan de eigenaar he :D
 
Back
Top