Fostex taperec. 16 sporen op MP

dob

Helemaal in m'n (k)nopjes
Lid sinds
28 mei 2002
Berichten
2.371
http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/diversen/18459.htm?oudei=60

Voor nog geen 500 euro, heel niet duur!

-->
Te koop Fostex B16 16 sporen analoog recorder. 16 sporen tegelijk opnemen of afspelen.
Met 10 banden 1/2 inch, met een afsteltape, met gebruiksaanwijzingen en servicemanual.
Tevens een bijbehorende 4050 autolocator en remote. Met dit apparaat kun je de recorder bedienen, sporen scherp zetten, in- en out punchen en synchroniseren met de computer via MTC (midi). Werkt perfect. Ook met Gebruiksaanwijzing en aansluitkabel.Voor de home-taper een heel goede investering. Je kunt er prima demo's mee maken.

18459.jpg
 
Das wel stoer, zoveel sporen voor zo weinig geld. Vergeleken met sommige Tascam's die ik daar voorbij zie gaan.

Helaas heb ik er nog niet echt geld voor, maar wil toch in de toekomst een tape recordertje kopen. Vind ik veel mooier klinken dat die kale opnames die je op een computer maakt. :D
 
Die 2 sporen zeker? :P Heb liever wel iets meer sporen ;)
 
op een 1/2 inch ????

das toch voor masters ?

ik wil ooit iig 1 inch hebben !
 
Origineel geplaatst door MadR
op een 1/2 inch ????

das toch voor masters ?

ik wil ooit iig 1 inch hebben !

1/2 inch is voor 8 sporen, 1/4 inch voor 4 (of stereo aan twee kanten).
Voor mastering wordt meestal 1/4 inch 2 sporen gebruikt.

Ik zou deze in elk geval niet kopen, te weinig tape per spoor. Een vriend van mij heeft zo'n 8 sporen (op 1/4 inch) Fostex gehad, was er niet tevreden mee (vaak problemen).

Waarom zou je trouwens analoog multitracken? Analoog masteren kan ik we wel wat bij voorstellen, maar multitracken?
 
Back
Top