alesis m1 mk2 woofer adresje

Fatar

Drum Pad?
Lid sinds
29 juli 2003
Berichten
826
na twee maand heb ik al een woofer deruit geblazen van mijn alesis m1 mk2 active. heb de woofer deral uitgehaald en zoek nu een nieuwe woofer voor deze monitor. heb al gemaild naar respectievelijk thomann.de & allesis nederland en wacht nog op antwoord, maar vroeg me af of iemand nog wat adresjes wist en het liefst online..

dank

fatar
 
De woofer eruitgeblazen???
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? De onderste conus gesloopt, of één van die twee gaten?
Ik heb dezelfde monitors dus ik hoop niet dat ze dat vaker doen, of heb je het zo bond gemaakt?
 
Origineel geplaatst door MIDIoot
...Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? De onderste conus gesloopt, of één van die twee gaten?
Ik heb dezelfde monitors dus ik hoop niet dat ze dat vaker doen, of heb je het zo bond gemaakt?

uitgaande signaal had ik te hard staan en hierdoor is de onderste conus aan het rammelen gegaan. tis gewoon eigen schuld. kheb nu een krakende woofer.. heb hem al los liggen hier en moet ff een nieuwe hebben en dan voortaan ff beter opletten waar ik mee bezig ben ;)
 
oke ben der al uit. bij thomann.de was ik 49euro kwijt plus 8euro verzendkosten. in nederland had ik al een prijs gekregen van 119euro... volgens de importeur hier in nederland zit je bij de meeste winkels op de 100euro.. wat een rot land is nederland toch ook.. :D
 
voor diegene die willen weten hoe de alesis m1 mk2 actives der van binnen uitzien..
kast
kast1.jpg

kast2.jpg

voeding
voeding1.jpg

voeding2.jpg
 
Dat is idd wel interesant om te zien.
Het lijkt wel of ze wc-rolletjes hebben gebruikt:D
 
Back
Top