creamware pulsar trouble..help me please!!!

ALBINO SCORPION

sixfilth
Lid sinds
21 oktober 2003
Berichten
860
Locatie
Den haag
voor de pulsar gebruikers een hulp kreet van mijn kant.

ik heb van het weekend een format c: gedraaid en ben vrolijk begonnen met alles weer te installen...en dan loop je gelijk al vast. mijn pulsar kaart instaleren was geen probleem. onder xp stond de driver er zo weer op... alleen de software...
dat gaat niet meer.

als ik de vraag krijg mijn allkeys.skf te importeren om de serials in te voeren, pakt ie gen gegevens uit dat bestand meer over. ik heb alles al geprobeerd. zoals creamware zegt de aspidrivers 4.7 gedowned. serials handmatig proberen in te voeren etc. de knop met next zodat ie gaat installen licht gewoon niet meer op....

iemand een ideetje????? alle hulp meer als welkom!
 
Opnieuw je allkeys file downloaden bij mypage heeft ook geen zin? Wel een raar probleem..
Misschien moet je eens kijken bij planetz.com...
 
dit probleem heb ik ook wel eens gehad. Probeer de drivers weer te deinstalleren en all referenties naar SFP of nog niet geheel voltooide installaties te verwijderen en dan opnieuw te installeren. Ik ga even voor je zoeken of ik nog de precieze oplossing kan achterhalen.
 
Ik heb het gevonden: check even deze thread op PlanetZ. Of als dat niet helpt zoek anders daar even onder de zoekterm "installation" of zoiets.
 
de skf opnieuw van de site halen heb ik al geprobeerd maar dat werkt niet.
ook heb ik het omnoemen naar de rgy en dan in de bin van de install directory geprobeert kopieren geprobeert
want dan plaatst ie ze automatisch, dat werkt ook niet.

ik ga die oplossingen en thread van king of snake nu proberen, dank voor reacties alvast!
 
check idd even met een tooltje als regcleaner of alle registry keys die naar SFP verwijzen verwijdert zijn en er echt niks meer is wat verwijst naar vorige installaties voordat je gaat installeren.
Je kan ook een bericht op planetZ achterlaten dan zijn er vast nog wel meer mensen die kunnen helpen.
 
Back
Top