Een dell voor muziek

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik weet dat empirische argumenten weinig krachtig zijn, maar mijn Delletje is dat wel :luv: , een paar absynthjes, V-station en Hypersonic en alles loopt als een zonnetje. Kheb inderdaad een 8300 serie, wat mij betreft een aanrader als het gaat om muziekapplicaties
 
Origineel geplaatst door trigg
Ja, maar een Dell blijft toch een kantoor-bak. Als je echt een dedicated audio-PC wil aanschaffen, zou ik
toch echt zelf iets samenstellen.... :erm:

Weet je wat jullie moeten doen..............gewoon even de interface van vorige maand erbij pakken, daarin wordt nl een dell comp helemaal getest op allerlei gebied met verschillende proggies en vst!!!

en weet je wat??? natuurlijk.........het blijkt een fantastische pc te zijn en nog betaalbaar ook... dus hou op met dat geouwehoer over kantoorbak enzo. ik denk zelfs dat dit soort pc's vaak stabieler lopen dan die zelfbouw dingen waarbij je nooit zeker weet of de onderdelen wel helemaal compatibel met elkaar zijn!!!

dus ik zou zeggen: lees de test in de vorige interface maar s goed !!
 
Klopt daarom heb ik hem ook gekocht!
en het is nog beter dan verwacht!!!!
hij loopt bijna nietb vast en je kan er plugins en vst instrumenst gebruiken zoveel je maar wilt echt een superding!!!
 
Origineel geplaatst door maarten
en weet je wat??? natuurlijk.........het blijkt een fantastische pc te zijn en nog betaalbaar ook... dus hou op met dat geouwehoer over kantoorbak enzo. ik denk zelfs dat dit soort pc's vaak stabieler lopen dan die zelfbouw dingen waarbij je nooit zeker weet of de onderdelen wel helemaal compatibel met elkaar zijn!!!

Hier sluit ik mij helemaal bij aan!*D
 
Als het werkt dan werkt het.

Zelf zou ik nooit zo'n Dell kopen. Puur omdat ik te eigenwijs ben en van mezelf vind dat ik het dmv zelf samen te stellen een betere prijs/prestatie kan krijgen.

Net zo min dat ik die test in de interface ook volkomen vertrouw. Dan ga ik liever af op de ervaringen die de mensen hier met zo'n ding zouden hebben. En eerlijk is eerlijk dat Dell goede computers kan maken volgens hun.
Zelf zijn mijn ervaringen met Dell systemen in m'n systeembeheertijd ook goed. Soms ging er wel eens een computer kapot of een monitor of zo. Maar dat was eerder uitzondering dan regel.

Trouwens is Dell ook bekend bij de Consumentenbond en het Tros programma Radar om de niet altijd even fijne support die ze geven. Dus een gewaarschuwd mens telt wel mee.
 
ben ff tijdje weg van hier geweest dus heb dit beetje gemist. ga nu ff wat statements maken over dell uit eigen ervaring. ik ben nu 1500 van die krengen aan het installeren en heb er dus genoeg mee temaken...

dell heeft een slechte support. Zelf ondervonden. Niets als problemen mee en ze hebben zoiets van zoek het maar zelf uit. Je word van het kastje naar de muur gestuurd, in mijn geval nog van land tot land en tja je word er gewoon scheitziek van...

COmpaq levert slechte kwaliteit vind ik plus het nadeel is dat alles ook echt compaq moet zijn. voor 50 euro ff je ram opkrikken zit er niet bij... kost je zeker 2 tot 3x zoveel aangezien er comprak geheugen in moet (om een simpel voorbeeld te noemen) plus kwaliteit van de kasten is niet geweldig. Ken nog geen een compaq waarbij ik nog niet het frontje oid. al kapot heb gekregen bij normaal gebruik (me eigen pckast gaat al sinds 1995 mee en geloof me geen krasje ;))
 
Ach, ik denk dat Dell en Compaq al bij al nog meevallen, maar ik stel voor :
Zelf bouwen die handel.
Veel reviews lezen over moederborden en alle mogelijke bijhorende onderdelen.
Ik bouw zelf al jaren audio workstations en heb daar geen problemen mee.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back
Top