Acid Junkies 10-04-04 Zoetermeer

camiel

Da KnobTwister
Lid sinds
3 februari 2003
Berichten
128
Locatie
Schiedam
Hello,

Wie van jullie heeft ook het optreden van de Acid Junkies op 10 april bijgewoont in Zoetermeer?

Eigenlijk is dit naar de bekende weg vragen want er was bijna niemand! Jammergenoeg moest ik vaststellen dat ik dit optreden van 1 van de bekenste "live-act goeroes" van Nederland, een aanfluiting vond

Ik heb niet 1 opzwepende 303 mogen horen scheuren........ergens op de achtergrond hoorde je hem wel maar blazen was er niet bij..........en een normale BassLine gebruiken ze bijna niet.

Sterker nog, de pounding beats uit de 909 werden door hun eigen Mix weggeduwt tot nietszeggende bassgolfjes, je zou toch zeggen dat ze na 10 jaar optreden het wel onder de knie zouden hebben, maar helaaaas

Juan Sanchez was wel grappig, supportact, hij was uitgerust met 2 draaitafels en een electrische gitaar, dat bracht wel leuke nieuwe sounds,

Kenny Harder
 
Laatst gewijzigd:
Inderdaad!

Er was niemand van het synthforum, of toch misschien incognito?8)
 
Acid Juniies is vergane glorie. Het is nu alleen nog maar saai stampwerk. De laatste keer dat ik ze zag was
er geen gave 303 lijn te bekennen. Ook was de 303 amper te horen vanwege de slechte mix.
 
Heb in een interview gelezen dat ze niet meer de 'echte' acid doen. Richten zich meer op ander geluid. En ook meer op 'remakes' van 80-er klassiekers, electro-style, etc.

Sja, vond ze eerst idd beter.

(ik was er niet bij!)
 
Ik ben blij ze gewoon nog een keer met een 808 en 303 heb mogen horen.

Vroegah.......
 
Back
Top