Minimoog CV GATE modificatie. HELP!!!

G

Guest

Guest
ik heb een minimoog die ooit (niet door mij!) gemodificeerd is. hij heeft nu een gate uit en een cv uit, op de plaats van cv in voor filter en loudness. ik zou dat graag ongedaan willen maken. kan iemand mij daar bij helpen?

ik heb de schema's maar ben een leek. ik heb er 2, heb ze naast elkaar gezet, maar helaas: verschillende kleurcodes voor de bedrading.
ik zie wel wat doorgeknipte draadjes en lassen in andere kleuren, maar....

mag ik er nog bij vermelden, dat ik het liefst niet sleep met d emoog en dat ik weinig geduld heb?
bedankt
 
leo ! ! 1

je bent echt het beste af om hem naar boem of matrix te slepen en er tijd voor uit te trekken en te kijken en hun je te laten uitleggen wat te doen

in de techniek geldt ; electro het duurt even voor dat het probleem gelocaliseerd is maar daarna is het zo verholpen

in de metaal geldt ; het probleem is bekend maar>>>>> het duurt eeuwen voor dat het verholpen is


ik ken onderhand je liefde voor deze bakken : dus : stop er wat tijd in


{ edit } en oefen wat geduld zal je toch echt nodig hebben als je zelf wil gaan klooien
 
en geduld.

"Er zijn 10 wachtenden voor U..."
..

..
 
Jongens, bedankt voor de wijze raad. Jullie hebben gelijk, dat weet ik ook wel.
En toch kon ik het niet laten! Heb nu zo'n beetje alles teruggedraaid en het functioneert bijna helemaalok: de s-trig, de cv in voor pitch filter en volume. Helaas verandert de toonhoogte niet mee met het toetsenbord. Hij triggert wel. Ik hoop maar dat ik dat probleem ook oplos. Er gaan 6 draden van het keyboard de synth in, dus dat zou moeten lukken.
Toch???!!
 
Ach, wat een wijntje allemaal niet doet!
Draaide even het bordje van het keyboard en contour dingetje zusje zootje om en zag nog een draadje erop gesoldeerd van de + naar de - van het keyboard circuit. knip en nu is alles ok.
bedankt en groeten.
trouwens boemtsjak en st eric, als je hulp nodig hebt om de achterstand weg te werken....
(nou gaat-ie bluffen hè..)
 
Back
Top