• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Analoge Synths Te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Juur

Ingeburgerd
Lid sinds
15 Maart 2004
Berichten
26
Locatie
Prov.Utrecht
te koop:
Korg monopoly 650 euro 4 osc met diverse sync en modulatie mogelijkheden zeer vette bassen voor drum&bass
Doepfer MS 404 200 euro 1 osc 2 lfo helemaal analoog in de stijl van de mc202
Syntrack 200 euro Wavetablesynth met analoog moogfilter en vca met distortion
Novation Drumstation 250 euro 909/808 Drums erg vet
Kawai K1 100 euro polyfone synth met het stickje zeer bruikbare pads
Roland System 100 (101 & 102) halfmodulairsysteem een van de allervetste synths allertijden!!!!!
Beide in zeer goede staat per stuk voor 950 euro
Roland MC202 450 euro De Orginele Acid Bak
JoMoX AiRBase 99 400 euro analoge Drummachine van soft tot extreem rammen 10 uitgangen
Roland Alfajuno2 400 euro Analoge polyfone synth warme strings , bassen & het Dominator geluid aanboord

Al deze hele mooie spullen doe ik weg omdat ik een groot modulair syteem wil aanschaffen
De spulen zijn te beluisteren en je krijgt er uitleg bij (handig voor de monopoly anders duurt het jaren voor je het
weet hoe de geluiden eruit te halen)

Alle Prijzen zijn onderhandelbaar !!

IK HEB GEEN INTERNET AANSLUITING !!!!!
BEN JE GEINTERISEERD SMS OF BEL 0630534368
Groetjes Juur.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top