Coole nieuwe dingen van de Messe

dopey

Ingeburgerd
Lid sinds
6 december 2002
Berichten
37
Locatie
Zwolle
Hoi!
Gisterenavond laat van de Messe teruggekomen, en goed uitgeleefd op het speelgoed aldaar! Heb de boel een beetje op een rijtje proberen te zetten op Gearjunkies en zou mn editorial skills graag aan synthforum willen laten lezen...;)

Directe link: http://www.gearjunkies.com/news/9

zo..nu weer doorsparen..;)

doei!

dopey
 
Ligt het aan mij of is het een beetje oud nieuws wat je schrijft....

De Micron is een soort van Mini uitvoering van de ION. Minder toetsen en knoppen dus. Alesis had dat al aangekondigd.
iets bijzonders aan lijkt mij...en zeker niet mysterieus....de sound is zal 100% gelijk zijn aan de ION.

Celemony Melodyne?? Dat pakket is al meer dan een jaar oud...
 
Het is ook een roundup.

En melodyne was idd een update naar 2.0.

Ben het niet eens met hun compilatie van de beste dingen trouwens. Maar da hoef ook nie.
 
Eigenlijk vind ik die Korg Legacy controller (in de vorm van een ms-20) toch wel heel errug cool !

Alleen jammer van die kleine toetsjes...... :(
 
heej!

dopey heeft een bruine ster...hoe kom je daar aan?
 
Die Kurzweils waren nog beta modellen.

En ik zat dus met eentje te pielen maar hij deed raar en het geluid was kloten. Dus ik dat ding even uit zetten zodat ik met een schone lei kon beginnen. Maar krijg je een bericht. No bootable device.(of zoiets) Ehmmmm..... volgende keer dan maar?
:engel:

Geil ziettie er wel uit. Maar qua geloid, ik zou het niet weten dus.
Maar een K2600 is ook best wel de shitnitz. Instant GAS.
 
Origineel geplaatst door fuse
Die Kurzweils waren nog beta modellen.

En ik zat dus met eentje te pielen maar hij deed raar en het geluid was kloten. Dus ik dat ding even uit zetten zodat ik met een schone lei kon beginnen. Maar krijg je een bericht. No bootable device.(of zoiets) Ehmmmm..... volgende keer dan maar?
:engel:

Geil ziettie er wel uit. Maar qua geloid, ik zou het niet weten dus.
Maar een K2600 is ook best wel de shitnitz. Instant GAS.
Dat kreeg ik ook te zien:
va1_cantopen.jpg


Maar jij hebt dat dus veroorzaakt! Respect!
 
Hihi :D
 
Origineel geplaatst door fuse
Hihi :D
Blijft leuk om je sporen op het internet te zien. Ook die foto van de moroco.. Dat plugtje dat los hangt.. Dat heb ik eruit getrokken!
 
Oftewel het SF vandalen team was ook weer langsgeweest. Beter!
 
Back
Top