FF een vraagje over drumcomp die ik wil kopen AN200

Re: Re: hmkey

Re: Re: hmkey

Origineel geplaatst door Hover

Je kan dus gerust zo'n 'gestripte' AN200 kopen. Werkt perfect ... als cheapo drumcomputer/stepsequencer. BTW: de drumsounds kan je door het filter halen.

[/B]

JE kon de drumsounds op die bakken toch juist niet door het filter halen? Op de Dx200 in ieder geval niet dacht ik.
 
Re: Re: Re: hmkey

Re: Re: Re: hmkey

Origineel geplaatst door Acidfever
JE kon de drumsounds op die bakken toch juist niet door het filter halen? Op de Dx200 in ieder geval niet dacht ik.

Je doet me twijfelen, het is al laat maar ik ga het straks toch ff proberen en laat het hier weten.
 
@Hover: jij verkopie zo'n lege an200? :)
ben misschien wel geïnteresseerd als enkele dingen nog werken :)
 
Re: Re: Re: hmkey

Re: Re: Re: hmkey

Origineel geplaatst door Acidfever
JE kon de drumsounds op die bakken toch juist niet door het filter halen? Op de Dx200 in ieder geval niet dacht ik.

Overtuig jezelf met deze toch wel formidastische demo 8)

Dit is met een AN200 gemaakt:

De drumtracks kan je dus individueel door het filter jagen(bv track 2 wel en 3 niet).
De drumtracks kan je ook behandelen met de ingebouwde fx. Enkel de aparte distortion kan je niet op de drumtracks gebruiken.
 

Attachments

  • an200.mp3
    521,6 KB · Bekeken: 69
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door cloudman
@Hover: jij verkopie zo'n lege an200? :)
ben misschien wel geïnteresseerd als enkele dingen nog werken :)

Nog niet, maar heel binnenkort wel. :D Als je interesse hebt, laat dit dan ff weten via een PB of e-mail of hou het marktplaatsforum in de gaten.
 
Re: Re: hmkey

Re: Re: hmkey

Origineel geplaatst door Hover
BTW: de drumsounds kan je door het filter halen.

Even mezelf citeren en vooral aanvullen om misverstanden te vermijden. De drumsounds kan je door het filter halen ... maar dan enkel als de PLG150-AN in de AN200 zit.

Geen PLG-kaart, geen filter dus. De fx blijven beschikbaar voor de drumsounds, ook zonder de PLG-kaart.
 
dat van die drums is nu al duidelijk en vrij cool te noemen :)
bedankt voor de demo hover!

nog vraagje... is het ding nog steeds als midi-controller te gebruiken?
en eventueel als sequencer voor een andere synth?
 
Back
Top