[hiphop instrumentaal] Christov - Duister jazzy

Christov

Soul Brabo no 1
Lid sinds
30 juli 2003
Berichten
1.996
Locatie
Oss
*klikt link*

Allereerst lijkt het piano-akkoord dat na de eerste noot komt een heel klein beetje te vroeg, als je de rest van het nummer hoort, maar dat ligt aan de percussie die nog net te horen is in 't nummer zelf. Voor de rest deed 't me gelijk aan dat welbekende deprimerende stukje van Chopin denken, ik ben even de naam kwijt. Verder een hele donkere, groezelige atmosfeer. Op 0.51 lijkt de bas even iets raars te doen. Als je de Bb als grondtoon hebt - probeer dan (in deze volgorde F# F Bb) voor de bas, al geeft dit ook wel een net-iets-dissonante spanning, en omdat 't herhaald wordt lijkt 't er bij te horen. Misschien kun je de snare nog net een heel klein beetje ranzigheid geven. Het fluitgeluidje vind ik er goed in passen. Je zou bij een break het fluitje misschien een paar keer kunnen loopen, alleen de snare en het piano-akkoord als begeleiding en de MC die dan even op een solo-litanie gaat.
 
Re: [hiphop instrumentaal] Christov - Duister jazzy

Origineel geplaatst door Christov
vind zelf dat ik wel beetje gegroeit ben!

hoe lang ben je nu dan :mexico:
 

Attachments

  • img.jpg
    img.jpg
    67,4 KB · Bekeken: 37
en wil je hier 1 of andere stoere blanke jongen met een oversized karl kani pak over heen laten rappne? 8o) nee grapje, ik ben niet echt een hiphop man, zeg maar helemaal niet, maar ik snap de feel die je wilt neerzetten wel, en omdat ik totaal geen hiphoppert is dat wel aardig, maar ja what can i say, i more of a house kinda guy, you know FOW SHOW

Grtz Mike
 
Is dit nu allemaal met een trackertje, à la Madtracker gemaakt? Zoals je sig vermeldt?
 
Ik vinnum goed. Het enige wat ik er nu van kan zeggen is dat ik de drums wat ver naar voren gemixt vind (vooral de snare is nogal prominent). Voor de rest klinkt het lekker; nu nog wachten op de raps voor ik er meer over kan zeggen (over opbouw en breaks bijvoorbeeld, want daar weten we nu nog niks van natuurlijk). Het kan in ieder geval een goede track worden, als de rap goed wordt. :okdan:
 
Back
Top