Logic i.c.m. Nordlead 2x

Ensemble

Ouwe rot
Lid sinds
13 juni 2003
Berichten
1.627
Hallo,

Zit nu een paar daagjes met mijn nieuwe NL te stoeien en heb daar dus nu effe een vraagje over.

Als ik in mijn Logic midi-kanaal bijvoorbeeld een doodnormale 4/4 loop inteken in 1 bar en dit kanaal vervolgens wil laden met een Nordlead geluid en de boel loop dan lukt me dit nog wel, maar wat ik dus wil is dat ik zonder mijn NL aan te zetten mijn track dit geluidje saved.
Is dit te verwezenlijken door dit geluidje te dumpen op mijn harde schif of kan het ook anders. Als er gedumpt moet worden, hoe doe ik dit dan met mijn NL?? Klinkt misschien dom maar mijn eigen harde schijf loopt momenteel flink over van alle info. in de manual dus vandaar effe jullie hulp nodig.

hoor graag van jullieeeee
:biertje:
 
Oops sorry,
heb het dumpen net gevonden op de site van Clavia.

Best logisch eigenlijk.
Sorry voor de overlast.
:geslaagd:
 
thanks :okdan:
ben ook al een week aan hetkloten en heb het nu ook gevonden "ligt dus niet alleen aan mij dat ik het niet in de fucking manual kon vinden ""
 
Ok, tof.
Even kijken hoe lang het duurt voordat we tegen de volgende onwetendheid aanlopen?

Wat denk jij?

s6;)
 
vind tot nu toe dit een van de betere bakken als het gaat om gebruikers vriendelijkheid geluid is dik o.k voor wat ik hhet wil gebruiken vraag me alleen af waarom ik niet eerder naar clavia ben overgestapt

en over het verhaal manuals kan ik heel kort zijn daar heb ik een ongeloofelijke sc####*****t hekel aan
ik ben erg verliefd geworden op het concept elke functie een knop :luv:

per slot van rekening wil ik muziek maken en niet al mijn kostbare tijd steken in het lezen van manuals die vertaald zijn door iemand die totaal geen feeling heeft met het gebeuren muziek

droom nog altijd van een v.a. waar de handleiding niet meer is als 45 paginas
 
Back
Top