[TRACK] Lorenzo Shivu - Higher grounds

lorenzo_shivu

Ingeburgerd
Lid sinds
19 februari 2004
Berichten
50
Locatie
Loosdrecht that's near Detroit, Chicago
Beste mensen, gister avond heb ik dit nummer in elkaar gezet toen ik lekker in een roesje verkeerde (Northern Light) Het nummer was nog niet af maar ik zat gister een beetje te kloten met kanalen open gooien en stuff (in fruityloops) om te kijken wat voor een feeling er in het nummer zat. Het is een soort van techno track maar hij is vrij langzaam, nl: 128 bpm.
Het is een soort van live recording.

Lorenzo Shivu - higher grounds

Het kan btw allemaal nog wat dikker.. maar jah ik wilde dit even delen met jullie

Loren
 
Techno :confused: imo is hier niets techno's aan.. wat mij betreft is het gewoon house met snelle percussie, beetje lounge achtig zelfs... tis een leuke track alleen vond ik je vorige nummers wat voller in de mix, bovendien mis ik hier een breakje hier en daar, synthje is lekker, maar raak je na een tijdje ook wel op uitgekeken. Ik ben eerlijk :D vond je andere nummer strakker, desalnietemin kan die met een paar aanpassingen heel aardig worden :halleluja

Grtz Mike
 
Hhhh, intro is leuk. Moest wel ff lachû.

Verder loopt ie lekker door. Ik hoor wel kraakjes?? Was het niet stiekum een plaat die je had opgezet tijdens je roesje ;) .

Het is idd misschien eerder lounge dan techno. Maar die stijlen, ik weet het niet.

Klinkt prima. Mag wel wat langer doorgaan. Zou niet vervelend worden.

Hoe moet ik dat zien btw, een soort van live recording?

Ik heb met plezier geluisterd.

GreetZ Gossen
 
Ik vind percussie gewoon goed.
Bassline(lage string)mag iets dikker of ligt aan de surround set van mijn vader.

en het andere klinkt gewoon relaxed en hij mag inderdaad wel wat langer.(repeat dan maar)
Ik vind dat tok dweepje die heen en weer ligt te pannen het geheel ook wel lekker speels maken.

Kortom: Hij is lekker.... Zomernummertje?
 
Origineel geplaatst door Mike Rockmore
ja beetje vetmesten die hap :L en een paar breakjes erin gooien...

:D lol


ik hoor die techno wel een beetje hoor, zit iig een lekkere swing.
voor de rest ga ik nu ff niks zeggen ivm laptopspeakers.
 
Origineel geplaatst door lorenzo_shivu
Okee Dob, dan verwacht later op de dag wat handige tips van de meester van give it up!:D

gewoon wat van die trommels erin smijten :engel:
 
Gewoon een lekker wegdroomtrekje :okdan: Niet teveel meer aan doen hoor!

ff verder uitwerken qua compositie... en ja, langer a.u.b. ;)


Ohw...ik hoor hier iig totaal geen Techno in nee dus wat dat betreft zou die voor mij mislukt zijn 8) Maar dat issie niet hoor ;)
 
Back
Top