tech-house gezocht (niet te hard)

uitAmsterdam

Stamgast
Lid sinds
3 januari 2003
Berichten
116
warme , mooie techhouse nummer(s) gezocht,

ik ben momenteel met 1 techhouse track bezig en ga binnenkort met een bekend house dj de studio in om nog 1 nummer te maken, zoek nog 1 of 2 mooie warme techhouse nummers voor op deze 12"
doel een eigen platenlabel, eerste release zelf laten persen bij de record industry in haarlem, paar honderd laten drukken, en dan zelf distribueren bij platenzaken die er een paar willen kopen voor 1 eurootje meer dan de kostprijs ofzo. ook een aantal verstrekken aan de dj's in NL. kosten delen met z'n 3en. hoeveelheid gedrukte platen ook verdelen en ieder een deel van de distributie doen, dus het zou misschien wel extra handig zijn als je uit het zuiden komt.

warme tech-house / groovy deephouse dus. eindproducten aub, geen half af nummers.
geen harde techno/hardhouse/minimal/trance/garage aub
(tikje trance achtig zoals forbidden planet geen bezwaar)

groetjes, Smile uit Amsterdam.
:)
 
warme techhouse gezocht

warme techhouse gezocht

wie heeft er een mooie track, of 2 mooie tracks en heeft er interesse om een ep'tje uit te brengen......
 
Kun je geen snippet posten van je eigen nummer... dus dat mensen het stijltje weten van de plaat
 
idd een idee om je eigen track of een stukje daarvan hier even te posten als preview?geeft de lezers een idee in welke richting we het moeten zoeken,'k maak zelf ook groovy stuff,maar ook daarin heb je veel soorten muziek....
 
ik zou zeggen, check even mijn site en kijk of er wat leuks voor je bij zit. :)
Wel redelijk trancy, maar wat is techhouse nou eigenlijk?
 
tech-house

tech-house

hoi, bedankt voor jullie reacties, ik ga luisteren,

momenteel ff heel druk met studio sleutelen, en dit weekend iets meer tijd
dan ook stukje van mijn track

techhouse in de breedste zin hoor, trancy vind ik zelf ook lekker, kijk maar naar die mooie forbidden planet releases....

tot van het weekend....

mvg, Smile :)
 
als ik heel eerlijk moet zijn zou ik nog maar even wat langer doorwerken aan deze track voor je 'em op plaat gaat persen. Dat basgeluidje loopt bijvoorbeeld behoorlijk uit de maat (of het moet zo bedoeld zijn, maar het klinkt erg raar).
 
Ik wil verder geen amok maken,maar zou me toch wel 10x bedenken voordat ik deze track op een plaat zou zetten!
 
file not found !

en check www.fine-tuners.com maar
staan wat halve trackjes op maar ook wat die redelijk af zijn

en ohja ik heb no9 een forbidden planet release op me naam staan ...
echter zelf vind ik het zeker niet me beste werk (is uit 1997 ..dus rerelease)

zoek maar rephlex one - pulse
 
Back
Top