XIX compressor/enhancer/effecten - Ervaringen?

BizziBee

Ingeburgerd
Lid sinds
9 Maart 2002
Berichten
42
Locatie
Groningen
Goeieavond,


Ik was vandaag bij Tonika in Groningen en zag daar die mooie opvallende apparaatjes van Nineteen. Ja, die met die Mondriaan kleuren. :) Wat mij erg opviel was het prijskaartje... Namelijk 99 euro! Ze kosten normaal altijd 599 gulden. Ik ben op zoek naar een leuke goedkope compressor. Het apparaat zag er best solide en stevig uit. Weet iemand hoe die klinkt of heb je ervaring met dit spul? Ook bijvoorbeeld met die effectenbak en/of enhancer? Ik kon hem alvast kopen en proberen en als het niet bevalt weer terugbrengen. Maar ik dacht, ik vraag het eerst nog effe hier... ;) Alvast bedankt.


Groet'n, Dennis
 
De future music was destijds ook positief...(Ja, ik lees de FM ;))
 
Ik lees ook de FM :)

Ik lees ook de FM :)

Thanx guys. Idd, die FM (NL uitvoering) heb ik ook nog wel ergens liggen. En SOS heb ik net effe snel gelezen en dat zag er volgens mij wel okee uit. FM is vaak te positief vind ik... SOS is wat dat betreft wat betrouwbaarder naar mijn mening. Maar ik ben echt benieuwd of iemand deze bakken ooit heeft gehad of nog heeft... dus let me know. :)
 
Howdie,

Ik heb vandaag toch die compressor maar gekocht... Ik laat het hier wel weten hoe die bevalt... Ga denk ik die enhancer ook nog wel halen. Staat wel cool bij elkaar. :)

Grtz, Dennis
 
Compressor : Ik heb de Alesis 3630 en die bevalt wel, maar de noise gate erop stinkt. (klikt soms)

Enhancer/exciter --> heb de behringer Ultrafex II, is een goed apparaat om je laag eens effe flink bij te schroeven of je stereobeeld uit te breiden (less is more...)

Met die merken heb ik geen ervaring, maar ze krijgen toppie reviews... vraag om een Demo bij de winkel en overtuig jezelf.
 
Back
Top