bent beats

Arv

Robot
Lid sinds
18 oktober 2001
Berichten
13.098
Locatie
Zuid Holland
Stel je hebt net een 606 op de kop getikt
Stel je hebt meteen een paar mods erin gesoldeerd
Stel je hebt ook een SDS-8 erbij
Stel je maakt er een liedje mee?


nou eh dan krijg je dit soort gedoe

http://www.wire.fm/board/two-song.php?id=6787



o ja, alles in een keer opgenomen, behalve de vocoder, die kwam erna als overdub (tja ik heb maar twee handen)

Arv
 
Stel nou es dat er dus idd een ander willekeurig sf-lid dit kan pruimen.
Stellig verkondig ik hierbij dat ik mezelf toch wel als bewonderaar dezes stel.

Met stellige groeten,
 
Stel, dat ik nu op de bank zit te luisteren, en stel - voor het gemak even - dat ik het wel okay vindt.
Kun je je dan voorSTELlen dat ik hier om half 10 uit mijn dak zit te gaan?
Stel je voor... het idee...

GAVE TRACK!

-C-
 
Stel dat ik hier nu een revieuw gaat geven, en stel dat die revieuw best Tevreden is, en alleen het mix gehalte nog beter kan..Nou dan heb je een hoop stellingen bijelkaar....:dj:
 
Tegekke trek! Ik hou wel van deze stijl, lekker spontaan. Je voelt de groove vormen naarmate je ff bezig bent. Die 606 rokt trouwens...je krijgt gelijk veel meer een "electro" sound!
Je vocoder past er goed bij. Lekker chillen.

Ik vond alleen die ene break, bijna op het einde, waar opeens zo'n dynamiekloze "rompler-leadje" bijkwam. Dat kan je er wat mij betreft helemaal uitslopen, want dat past niet bij de andere "vintage" geluiden.

ltrs,
:koffie:
 
@Max> Ja dat geluidje was een beetje vaag! :D Hij staat gelukkig op een apart spoor in SX dus die kan ik weghalen.. Hij is vals ook ;). De Vocoder en die geluidjes komen uit de micorKorg btw, en gedaan nadat ik met die drumcompu's opgenomen had, omdat ik dacht dat ik het een en ander miste in de track..
Ik heb zelf ook het idee dat de drums een beetje te centraal gepanned staan. maja


gr.
Arv
 
Stel dat ook ik er naar heb geluisterd en het wel een vette track vind ;)
Klinkt erg ok.. vet vage sound.

el cuerpo
 
Dat is wel een hele gave track zeg, lekker donker. Mooie vocoder, diepe basslijn, zelfs die ravey alarm sounds op het einde zijn gaaf.

Gaat dit ook op plaat komen!??!!
 
Het is eigenlijk helemaal m'n ding niet, maar ik moet wel zeggen dat ik bewondering heb voor de creativiteit in dit stuk. Veel sonisch frisse ideëen, zoals de vocoder, maar ook de baslijn. Drums zijn ook lekker geprogrammeerd :okdan:

:doei:
 
Back
Top