[filmmuziek] maar welke filmfragment?

AOR

Ouwe rot
Lid sinds
16 februari 2003
Berichten
1.496
Heb een opdracht gekregen om muziek onder een filmfragment te zetten. Heb de muziek/het geluid al af, maar weet nog niet echt bij welk filmscene het echt goed past.

Iemand ideeen? Ik dacht zelf aan 1 van de animatrix filmpjes.

ps. het hoeft niet synchroon te lopen met de eventuele scene, dus het is niet erg dat ik dat nu nog bij moet zoeken.

Suggesties voor het mp3-tje zijn uiteraard helemaal welkom.

de link: http://www.alex.blaa.nl/music/tracks/alexorion_wheretogo.mp3
 
Is het niet een beetje omgekeerde wereld. Muziek maken en dan de scene erbij zoeken?

Maar ik zou denken iets van een flashback scene of zo. Alla(h) Vanilla sky of zo.
 
Ik denk aan de natuur als ik dit hoor...

Iets wat vliegt en steeds ergens anders komt en andere dingen tegenkomt...

tja zoek maar eens zo'n fragment.

OF!!!

Je begint bij daglicht en werkt naar het donker toe..

Ik denk dat er steeds 1 object centraal meot staan. Een dier of diertje....vlieg?

iets in die stijl

sucees ermee.
 
Ja, was ook al zoiets aant denken. Vanilla sky of abre los ojos (originele, niet zo amerikaans en ook met penelope cruz :P )
 
Origineel geplaatst door fuse
Is het niet een beetje omgekeerde wereld. Muziek maken en dan de scene erbij zoeken?

Maar ik zou denken iets van een flashback scene of zo. Alla(h) Vanilla sky of zo.

<off topic>'Allah' komt uit het frans en wordt à la gespeld.. </off topic> ;)
 
tom&Jerry werkt ook zo....eerst de muziek, dan wordt het filmpje erop gemaakt!
 
knap !

Het blijft spannend.

Ik denk aan een verlaten stad, opzoek naar levende wezens.
Een verlangen naar iets, een verleden.
 
nou....ik zou zeggen pak de volgende keer een filmfragment en ga daarmee aan de gang!
 
zo, hehe, eindelijk een fatsoenlijke download (7,5 MB/sec :D )

mooie geluiden, wat heb je gebruikt?

ik denk dat t niet zou misstaan onder een mooie 70ties SF klassieker
 
Iets uit de film Red Planet misschien?
Daar zitten wel mooie shots in die hier goed bij zouden passen naar mijn idee!
 
Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
zo, hehe, eindelijk een fatsoenlijke download (7,5 MB/sec :D )

mooie geluiden, wat heb je gebruikt?

ik denk dat t niet zou misstaan onder een mooie 70ties SF klassieker

7,5? Lekkere verbinding thuis of niet?

Logic -> FM7 -> Absynth
 
inderdaad, past wel bij een soort documentaire met beelden zonder geluid, beelden van uuhmm iets moois en rustigs ... of misschien is 't juist wel apart om hierbij beelden te tonen, zomaar van mensen terwijl ze bezig zijn in hun dagelijks leven, op verschillende plaatsen in Azie ofzo (zit af en toe wat oosters in)... lol uh ja zoiets dus 8D
maaruh klinkt goed, apart, leuk gemaakt :okdan:
 
HAhaha slimmerik! ;) Zo kan ik het ook !
Ik vind het wel mooi klinken.... kan er zo 123 geen scene bij bedenken... (moet ook niet TE goede tips geven he);)
see ya
 
Erg knap gedaan! :okdan: Enige suggestie die ik kan doen is iets thematischer te werk te gaan en daar de rest omheen bouwen. Ondanks het feit dat ik het niet direct associaties met beeld oproept bij me, denk ik dat dit zeker ergens onder geplaatst zou kunnen worden. Ik denk dat je het dan in de Europese filmhuis/cinema hoek moet zoeken.
 
Back
Top