[track] C738 - awake

C738

Meubilair
Lid sinds
5 december 2002
Berichten
6.194
Locatie
Westkust
't is al een tijdje geleden dat ik hier iets postte onder tracks, maar hier is weer een brouwseltje.
Het is wat ambient achtige muziek. zoals gewoonlijk opgebouwd uit een 8 maten midi loop in de sequencer.
Arrangement, filteren en andere capriolen heb ik tijdens de opname uit mijn duimpje gezogen (wel lastig tweaken met een duim in je mond)

Het stukje is bedoeld als muziek onder een korte film die mijn zussie had gemaakt voor een soort van filmfestival achtig iets. Slapeloze nacht heet het geloof ik.

Awake even rechtsklik doen op deze link en dan save as ;)

-C-
 
Ehmm... ambient?

Nou ja, eerder dark ambient of zo. Maar welk naampje iets heeft maakt nix voor die muziek uit.

Hij kraakt zoalsdie smaakt. ;)
Misschien dat die strings stereo met een galmpje kunnen.

Maar prima 'hakbijlen' muziek hoor. :D
 
Thanks thanks thanks iedereen!

Dus dit is dark ambient? Weer wat geleerd ;).
Dit soort spul maak ik dus het liefst :D.
Aan de hand van een klein verhaaltje en 4 plaatjes heb ik dit gemaakt. Het moest duister klinken met wat 'rare geluiden'.

De eindmix is door de nordmodular getrokken met daar een patch in die filtert en resampled, daarna compressed en uiteindelijk ook nog een home-made flanger (geen lfo maar knop aansturing).
De strings aan het eind komen ook uit de nord, en de weirde walvis piepjes ditto.

-C-
 
Origineel geplaatst door C738
Toch effe mijn thread kicken

...en terecht !!

Heeeerlijke viezigheid is dit ! Fijne track voor het slapengaan 8o)

Hoewel ik me voor kan stellen dat het niet uit te leggen valt, vraag ik me toch serieus af wat er in jou brein gebeurd
wanneer je 4 plaatjes en een verhaaltje omzet tot dit gave stukkie muziek !

:okdan:
 
Origineel geplaatst door agressor
Yo urffman... lekker relaxed hoor. wierrook en beide benen in de nek is een "must" ;)

Heyyy berkieman!
Ik wist niet dat je zo lenig was :D
Maar thanks!

-C-
 
Back
Top