Tr-909 R@f

Dit is een goede vraag: http://members.tripod.de/raf909/tr909vs.htm

Welke is beter?

persoonlijk vind ik je Jomox beter.......maar die heb ik niet en de echte wel....NOU EN?

NIET ALLES MOET THE REAL THING ZIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!

en nu krijg ik weer iedereen over me heen maar dat went onderhand wel.

eerlijk wordt ik daar een beetje moe van....Maar goed ff on topic blijven:

onderaan de eerste regel van de tekst: 'The best way is to buy both machines'.

dit slaat helemaal nergens op. Kun je ook zeggen: koop alles wat er te krijgen is en wat ooit is uigeracht op drum synth en weet ik veel gebied! dan heb je echt de goede sounds.
 
Ik heb ooit met een Jomox gespeeld (lijkt al jaren terug) en ik moet zeggen dat ik hem toen leuk vond.

Ik had destijds nog geen 909, dus ik heb hem niet kunnen vergelijken.

Ik heb een 606 van iemand gekocht en die had een Jomox. Hij vertelde me dat hij ooit SYNC problemen had met zijn Jomox. Kijk, ik vind 1 ding extreem belangrijk... Strakheid.

Daarom heb ik een 909 en een MPC...

We moeten een keertje naar Twin-x gaan met een 909 en dan weten we het zo...
 
Heb je ooit iets soort gelijks gehoord over de Jomox?
Dat hij soms zijn SYNC verliest?

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het aan zijn Jomox lag en niet aan de Jomox in het algemeen.
 
Nee dit komt me niet bekent voor. De tr909 zal eerder problemen geven dan de Jomox, daar de electronica van nu stabieler is dan van een jaar of 10 terug.

Vaak krijgen we hier ook met dit soort problemen en vragen te maken.

9 van de 10 keer ligt het aan instellingen in de computer of software, of aan de computer of midi/geluidskaart zelf.
 
Ik heb ook meerdere malen met de Jomox gespeeld en vond hem errug lekker. Persoonlijk vond ik de JomoX op sommige punten beter klinken; de bassdrum kan lager en langer en hij
'slamt' harder (je kan er een Gabber bassdrum uittoveren zonder extra distortion te gebruiken). Ik vind 't jammer dat hij zo weinig polyphony en outputs heeft.

De 909 kennen we allemaal en is natuurlijk de beste 909 (duh wat een vergelijking).

De problemen met de sync komen als je hem op master zet, je moet hem op slave zetten. En dan nog alleen met oude firmware geloof ik.
 
Mensen!

Mensen!

Welles nietes...

Iedereen moet lekker zelf weten wat hij of zij het beste vind...

Anders wordt dit zo'n lekker zinloze discussie, en dan hoort ie ergens anders thuis!

;);):):):):);)

[edit] discussie is met ie ;) [/edit]
 
Back
Top