[uh tekno-iets] Dè gift nix!

Psykiatrisk

Ivo Hartman
Lid sinds
29 oktober 2003
Berichten
675
Locatie
Eindhoven
Mja..

Nou.. Bij gebrek aan een hardware sequencer o.i.d. dacht ik toch maar ff te gaan kutten met fl.. Paar geluidjes van m'n dx-200 gesampled, kick met stomper 'geknutseld'..
En ja.. Ik vind het resultaat wel iets hebben al ging ik ergens de mist in met unmuten.. Maar toen dacht ik: Dè gift nix!
Verder moet er meer variatie in.. Al weet ik zo niet meteen wat.. Dus vandaar dat ik em ff hier neerzet.. Wie weet wordt het nog iets.. 8o)

Groeten, Ivo..

En Dè gift nix!

Hoop dat ie het doet met die è erin. :kont:
 
Hij is een beetje saai. Begint op zich wel leuk. Maar ik mis toch een soort van climax.
 
Origineel geplaatst door bikkel
Hij is een beetje saai. Begint op zich wel leuk. Maar ik mis toch een soort van climax.

Die mis ik inderdaad ook.. Maar ik weet ff niet goed wat ik er nog bij kan gooien.. Ik zat al te denken aan extra bliepjes ofzo die er nog ff bij komen in het midden.. Iemand andere ideëen?
 
Hmmm, ik vind hem idd een beetje (erg) saai. Misschien komt het omdat het niet mijn stijl is maar ik heb het gevoel dat ik alleen naar een loopje zit te luisteren waar je zo nu en dan wat anders mee doet. En dat loopje is ook "leeg" qua geluid.

Maar dè gift nix ;), nee ff serieus ik zou er wat extra geluiden in doen, misschien een cliché bassline en wat percussie die wat meer aanwezig is.
 
Back
Top