• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[doe wat dingen weg]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Slipperman

Rooibosje iemand?
Lid sinds
19 april 2002
Berichten
5.336
Locatie
thuis
Hmm er zijn wat dingen die ik veel gebruik en wat dingen die ik minder gebruik in mijn studio... Dus gaat er wat weg ;)

Ik heb in de aanbieding:

Alesis MMT8 sequencer. De welbekende :) In zeer goede staat. Vorig jaar over gekocht van een techno producer die stuk of 30 platen had uitgebracht met dat ding... Ik doe hem weg omdat ik hem voorlopig niet zo erg veel gebruik... Het meerendeel gaat gewoon met de PC en tja kan ook gewoon met de PC jammen... Dus die gaat weg...
COmpleet met nederlandse manuals en adapter.

Verder nog:
Terratec EWS 64 XL ISA 16 geluidskaart... Doe em weg omdat ik geen ISA sloten meer heb gekgenoeg... Heeft geheugen bank erbij, drivers, manuals, originele doos heel de mik mak...

Quartz audio master nederlandse versie. Goede, professionele en simpele sequencer voor midi en audio met boek en sample cd...

Wat ik er voor vraag:

Tja ik zoek aardig wat dingetjes nog :) korte opsomming:
Roland: JV 880
Emu: Ultra proteus, Vintage keys/ classic keys, Esi 32 sampler (graag met aardig wat ROM erin en liefst SCSI)
Korg: NS5R, N5, Wavestation (krijg je dus een TX81Z met verbogen rack oortje die voor de rest goed werkt erbij)
Akai : S1000 sampler (graag met aardig wat rom erin en scsi)

andere goede ruils mogen ook...
 
de MMT8
 

Attachments

  • mmt2.jpg
    mmt2.jpg
    12,5 KB · Bekeken: 30
Ok update:

doe ook mijn TX81Z weg... Opzich leuke bak maar wil liever de 802 aangezien die meer operators heeft en gewoon leuker is...

Dus MMT8 en TX81z
Terratec EWS 64 XL
Quartz Audio master

aangezien me tx81z erbij komt heb ik dus ff het lijstje wanted geupdate waartegen geruild kan worden:

ROland: JV880, JV1080, A33
Emu: Esi 32, Ultra proteus, Vintage keys/ classic keys
Korg: Wavestation (Maakt niet uit welk model :) Mag ook de SR zijn), N5, NS5R
Akai: S1000 (mag de PB versie zijn maar goed die is nog geen 100 euro's waard ;) )
Yamaha: TX802, CS2X/CS1X


kijkt u allen maar :)
 
voor de mmt8 heb ik geinterreseerden alleen zoek liever ruil...

anders hanteer ik de prijzen:

TX81Z 100 pleuro
MMT8 125 pleuro
software 25 euro
terratec: ehmm wat geef je er voor;) eventueel zoek ik ook nog een ati radeon 9200 ;)
 
KNAL !

nog steeds alles aanwezig...

bij de tx81z zit de originele kaart erbij (die onder de module zit) en de manual...

de mmt8 heeft 2 manuals in het nederlands en voeding bijgeleverd...

tja de software: alles compleet zeg maar hoeveel je wil geven

geluidskaart dito...
 
[alesis]

[alesis]

MMT8...

nog steeds te koop. De alesis mmt 8 os 1.10 grijze versie. Zeer goede staat. op te halen of te verzenden. Ophalen in roosendaal.

prijs 125 euro. Bieden mag :)

mail voor foto's
 
muziekwinkel hier wilt em ook nie... niemand wil dat ding.

als hij nu eens gratis was kwamen er dan misschien wel mensen op af?:confused:

naja hijs nie gratis. 100 euro is de bodemprijs. OS 1.10 beste os. zeer goede staat, boekjes erbij, originele voeding. een van de beste sequencers allertijden.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top