Je Slechste Producer Alias

Billy Monahan --> voor wat synthesizer stuff. Maar ik heb nooit iets opgenomen.
 
Ik heb ooit een CD single uitgebracht onder de naam Dr. Sleepwalker : een happy hardcore versie van Vader Jacob...:stupid
 
Origineel geplaatst door MIDIoot
Jaaaaaaah man, Mega Bob vindt ik supergeslaagd, die moet je er in houden.Een artiestennaam moet ook pakkend en makkelijk te onthouden zijn.Mega Bob gaat het helemaal maken.

Hmmm, misschien dan toch maar weer mijn oude naam op pakken :D....
 
Poginkie Wagen

Poginkie Wagen

Origineel geplaatst door Funkadelic
moet ik dit serieus nemen ? :D

als het serieus bedoelt wordt vin ik ze echt top echt hele goeie slechte namen haha:yamaha:

Dank je voor de overweging & de complimenten.


Grote complimenten aan jou,

ISPdeRuiter
 
DJ Droplul

Skywalker is trouwens een vrij bekende naam uit den electro hoek (miami bass?) als ik het goed heb.
 
dj wacko (????? lang geleden)

Excell.. werd uiteindelijk XL en door de menigte omgedoopt in XXXL vanwege mijn toen 201 cm en 125 kilo
(das nu 100 overigens ;-) )

Mohammed Alex (dance like a butterfly and stings like a beet) tja, kom er maar op(=af)

huidige draai naam is DJ LEX BEE, (ook wel lxb) dit ligt bij onze oosterburen lekker in de mond,
Alexander Redwood, dit is afgeleid uit diverse namen van mij, onder deze naam heb ik afgelopen jaar gedraaid
op spanje, feestje op de COSTA set, en 1 maal in SNOOPY's (tis maar dat je het weer :-) )


mijn internethandle is nog altijd agressor, dat is ooit eens bedacht door mijn agresieve manier van spelen op
shoot 'm up lans! ben totaal niet agresief ofzo?
klinkt alleen heel dom als je een DJ AGRESSOR on stage hebt, en er komen wat groovy plaatjes uit de speakers!
 
epicurtus,
tango alias "de verboden danser",
cloudman
...

geef toe, geen zo'n successen...

:D och tjah...

De vraag is
gaan we door of slaan we af?
maar voor de meesten is ze:
slaan we door of gaan we af?

:okdan:

-cloudy
 
Funkadelic
8o)

lol ;)
 
Origineel geplaatst door Christov
ja van me so horny, zat ook een skywalker bij....jeweetwel dat foute rapnummer begin jaren 90

Heette Skyywalker. Met 'n extra Y dus.
Alleen maar omdat meneer Lucas dat niet zo leuk vond... :D
 
Origineel geplaatst door Funkadelic
haha eikel, correctie heb nooit onder deze naam geproduceerd :D

hahaha ok dan is het goed

ik heb nog wel een echt slechte
DJ ricky d 8o)
 
DJ Shitkisser heb ik in mijn magix music maker jaren gebruikt, was toen 13 en heb deze gebruikt tot ongeveer mijn 17de.
 
Origineel geplaatst door alexander1982
DJ Shitkisser heb ik in mijn magix music maker jaren gebruikt, was toen 13 en heb deze gebruikt tot ongeveer mijn 17de.

deze dan:

terror maniac

Die komt nog uit de FT2 tijd :)
 
Back
Top