[track] we-fork-sir!

en zo kwam er gelukkig toch nog aan alles een fijn einde :okdan:
 
ik heb winamp 3.0
mediaplayer 7.1
goldwave

maar .ogg is niet te draaien.

ik ga mediaplayer niet opwaarderen.
ik ga winapmp niet opwaarderen

want mijn p1 233 vind dat niet leuk

andere methoden om .ogg files af te spelen?:)

alvast bedankt
 
Origineel geplaatst door Unic
ik heb winamp 3.0
mediaplayer 7.1
goldwave

maar .ogg is niet te draaien.

ik ga mediaplayer niet opwaarderen.
ik ga winapmp niet opwaarderen

want mijn p1 233 vind dat niet leuk

andere methoden om .ogg files af te spelen?:)

alvast bedankt

Soundforge
 
je moet gewoon geen lite versie van winamp installeren... alle winamp versies kunnen .ogg spelen behalve de lite versies dus.

neem gewoon een medium of full install van winamp 2.x of 3.x of 5.x dan werkt het perfect.

en ik zou winamp 5.x aanraden dat is het beste van winamp 2.x gecombineerd met 3.x en hij is duizend keer sneller dan 3.x en ook duizend keer stabieler.

succes :)
 
Het is knap gemaakt.

Wat ik mis is de flow en de energie. Dit komt wat klinisch over zeg maar.
Als je wat aggresiever gaat mixen heb je ook niet veel van die distorted geluiden nodig om aggrevief te klinken. En het tempo kan iets hoger. Of zelfs wat tempo wisselingen.

Die samples van vuurwerk vind ik wel erg gaaf. Is dat zelf gesampled of van de movie JV expansie?
 
Origineel geplaatst door fuse
Het is knap gemaakt.

Wat ik mis is de flow en de energie. Dit komt wat klinisch over zeg maar.
Als je wat aggresiever gaat mixen heb je ook niet veel van die distorted geluiden nodig om aggrevief te klinken. En het tempo kan iets hoger. Of zelfs wat tempo wisselingen.

Die samples van vuurwerk vind ik wel erg gaaf. Is dat zelf gesampled of van de movie JV expansie?

bedankt voor de tips maar kan je ook concreter zeggen wat agressiever mixen inhoudt? ik heb, aangezien ik aardig newbie ben op dit gebied, echt wel moeite met goed afmixen, om een lekker volle en krachtige mix te krijgen met goede dynamiek dus. heb je daar dus misschien wat concrete tips voor?

het tempo zit voorlopig op 160 BPM, ik zal eens kijken hoe het klinkt als ik dat opschroef... en tempo wisselingen erin kunnen misschien wel cool zijn eigenlijk (leuk idee!).

trouwens bedoel je met flow, de drive? neem nu bijvoorbeeld het stukje vanaf 2:00, is dat dan geen goede drive? kwestie van voor mezelf een referentie te hebben uiteraard...


en die samples van vuurwerk komen uit een spelletje, heb ik er dus uitgehaald en dan de gebruikelijke effecten erover heen gegooid, reverb, delays enzovoorts... :)



PS: ik heb je wel eens vaker tracks zien editten van mensen, zou je dit eventueel ook eens voor mij kunnen doen? benieuwd hoe het dan klinkt namelijk..... thanx :)
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top