(optreden) Tja

><i

Leipste Lid!
Lid sinds
12 juli 2002
Berichten
1.534
Locatie
Am*dam
morgen mag ik proberen een afgang te voorkomen. ik ga 5 tracks live doen ... (en neem een goede cd speler mee als backup ;) )
plek: De Toog/Ruiterkwartier in leeuwarden op xmass allstyles.

Tevens ook de reden dat ik wat minder vaak online ben, enorm druk met produceren en netwerken... en dat vind ik lang niet zo erg als het klinkt zo !

Dus. 2de kerstdag, lwd.

(ps. nee je kan niet mee op de gastenlijst)
 
Als je daar bent zal je bijna wel moeten :) maak je borstjes maar nat, ik zit niet aan het einde, maar ik ga wel al stiekum twee hardcore tracks ten gehore brengen, als laatste 2 ;) dat heb je niet van mij he... sst

verder komt de alldance anniversary track nog een keer voorbij in definitieve uitvoering
en nog twee nieuwe hardstylers
 
Origineel geplaatst door 6 trak
jij neemt altijd je synths mee als backup toch.... sander? :D

><I... beuk ze morrugun!

Heel veel inderdaad. Maar als niks het meer zou doen, nauw dan neemt de DJ het maar weer over,
dan ga ik geen cd opzetten.
 
Veel succes ><i ,dat met die afgang zal wel mee vallen denk ik ,of is dat een bejaardenhuis waar je optreedt. Jammer dat ik er niet bij kan zijn.
 
hahaha
nee, deze mensen worden nooit bejaard, om verscheidene redenen ;) hehe

maar stampen wordt het 100% zeker, misssssschien zelfs wel hakkeh! je weet het niet he
 
Succes ! En... netwerken? Is dat hetzelfde als aarslikken? Vriendelijk doen tegen mensen die je eigenlijk niet mag, maar later wel van pas kunnen komen? Zoiets... :r :duivels:
 
ik kreeg de inndruk dat het ...

ik kreeg de inndruk dat het ...

inderdaad niet slecht was als ik het publiek zo is zag.. ik hebbut naar me zin gehad iig
..
 
Origineel geplaatst door sander
Heel veel inderdaad. Maar als niks het meer zou doen, nauw dan neemt de DJ het maar weer over,
dan ga ik geen cd opzetten.

Vind ik nou ook. Daar is het een live-act voor toch?
 
yaw: ja foto's ik zal er om zeuren bij ro en jo...
vanzr: nee vind ik niet, publiek komt voor de muziek .. van de artiest in dit geval zelf (ik nu) of bedoel je dat er een dj met jou platen klaar staat om al jou platen te draaien?
 
Origineel geplaatst door vanZr
Let me explain to you just what i mean, let me teach you all a lesson 'bout this drummachine!

Hmm.. uit welke plaat komt deze dope zin??? Uit iets hiphoppigs?
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top