Luister Top 40 Muziek en wordt een gelukkig mens....???

CoolRunning

She's lost control again
Lid sinds
26 september 2002
Berichten
1.257
Locatie
Belgie
Naar aanleiding van een bericht in de Telegraaf open ik maar even een nieuwe thread...

Zou dit waar zijn? Of is het misschien de omgekeerde wereld: Mensen die 'tevreden'
zijn met Top 40 muziek zijn misschien (en dit is alleen maar een hypothese) cultureel
wat minder ontwikkeld, en daardoor qua intelligentie minder ontwikkeld? En een
oude spreuk zegt nu eenmaal: "Geluk is met de domme...".

Of kan dit het gevolg zijn van hokjesgeest en volg-gedrag? Bijvoorbeeld een luisteraar
van reggae zal waarschijnlijk minder problemen hebben met het opsteken van een joint?

Mijn opmerkingen hierboven zijn niet bedoeld als vooroordeel, het artikel verbaasde me
zo dat ik niet precies weet wat ik hiermee moet... ik vind wel dat het artikel vooroordelen
creeert...

Graag wat meer reacties!

Mvg.

CoolRunning
 
Liever een sociaal geisoleerde agressieve depressieve wereldvreemde psychopaat met drankprobleem en suicidale neigingen ...dan 1 nummer uit de top 40 goed vinden!
 
Bij ons thuis verpakken wij de zelfgerookte makreel in de Telegraaf,
na eerst uitsluitend de Aldi en Lidl advertenties te hebben geraadpleegd.

Kreatief in Urk,

ISPdeRuiter
 
Origineel geplaatst door Digimod
Helaas is dit weer een ... vs ... thread en deze zijn verboden op dit Forum :smeris:

Toch niet... ik heb dit niet gepost om nou te zeggen dat Top 40
beter is dan andere muziek.
Het gaat mij om vooroordelen, om dingen die niet logisch zijn,
meer een maatschappelijk-etische ( :D ) vraag.

Veel echte metal fans zijn toch fan van Metallica fan (op z'n minst de
vroege albums), maar Metallica is vaak genoeg in de Top 40...

Klopt het verhaal hierboven dan nog wel?

Mvg.

CoolRunning
 
Origineel geplaatst door CoolRunning
Klopt het verhaal hierboven dan nog wel?

nee, niet echt.. er zitten in de top 40 zat echt goede platen hoor.. Alleen het merendeel sucks
 
Na het lezen van de telegraaf kreeg ik toch het idee dat ik op z'n minst in de war moet zijn. Binnenkort toch maar een psychiater opzoeken want of ik nu een gestressed of juist een relaxt iemand ben... Geen idee.
 
Oorzaak - Gevolg. Komt je muzieksmaak door je mentale gesteldheid, of komt me mentale gesteldheid door je muzieksmaak? ;)
 
nadat ik mevrouw kaaymans ( zo heet ze toch he , die jerny , die in toppop danste in die leren broek ?) had gehoord (en gezien) ben ik de muziek (en clip) wel gaan waarderen . dus dat klopt wel van die muzieksmaak door die mentale gesteldheid denk ik
 
Back
Top